!! Live.Love.Laugh !!

Thursday, August 12, 2010

Home » » The Last AirBender

The Last AirBender


Last week..aku, hbby ngan yoyo (nama manja anak aku) kluar jalan2 ngan tiba2 ja hbby aku ckp "kita pi tgk wayang la"...
Aku ikut ja la..yoyo lg la suka bila ckp tgk wayang, tp dia x ckp wayang dia ckp tv besar...hahahahaha
kesian btul anak aku tu...dr dulu smpai skrg ajar ckp cinema x reti2 jugak...mana2 la suka ati yg penting hepi..
Di jdkan crita sbb aku x kisah apa2 crita so dia pilih la citer The Last Airbender..







Mula risau jugak takut citer ni yoyo x suka tgk tp bila start main jer...dia yg excited sgt sbb dia mmg biasa tgk jugak kartun ni.. Avatar katanya...
Alhamdulillah la dia suka klu x mmg dia merungut bikin x senang duduk di buatnya...
Citer ni mmg 'bestttttttttt' sgt2...rugi x tgk tau...
Citer pasal 4 elemen (angin,tanah,api,air) & apabila elemen api cuba menguasai sumenya hadirnya avatar yg mempunyai kesemua elemen tu utk menyelamatkan dunia....
Cuma citer dia x abis ada continue lg la...sbb Avatar tu cuma dpt kuasai 2 elemen ja angin & air...Jd x sabar nak tgk pulak sambungannya nanti...




Thanks kerana membaca. Tekan LIKE kalau suka :)

0 Cupids ❤:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails