!! Live.Love.Laugh !!

Tuesday, August 24, 2010

Home » » Memori

Memori

Sedar tak sedar puasa hari ni masuk hari ke 14 dah kira 2 minggu la kan...macam nda terasa masa tu cepat berlalu..Dan semenjak dr puasa pertama lg hatiku slalu ja sebak...Aku teringatkan arwah nenek aku, biarpun dah masuk 2 tahun dia pergi tp aku slalu rasa mcm semlm ja dia meninggal...
Dia meninggal pada 17/09/2008 time org mau buka puasa di hospital Lahad Datu (bulan puasa)...bila aku dapat brita tu aku menangis nda henti2 kerana terkilan dia pergi tanpa aku ada di sisi sbb sblum tu aku ada call janji mau balik cuti skolah jumpa dia sbb nda dpt beraya sama dia jd ganti cuti skolah nanti ja la...dia pun akur ja..nda ku tau tu ada la tanda2 yg dia ingin pergi...
Sehingga skrg pun bila aku buka no.contact di hp ku no.hp arwah masih ku simpan nda ku mau delete wlupun ku tau no. tu nda sudah wujud...Dia tetap hidup dlm hatiku hingga akhir hayat aku....

Mudah2an rohnya di tmptkan antara org2 yg beriman di sisi Allah S.W.T...
Al - Fatihah....


Ini gambar baru lepas dia kluar hospital beluran akibat keracunan makanan..Aku ada balik menjenguknya...

Ini pula gambar terakhir aku bersamanya time raya tahun 2007


 Memori manis bersamanya & memori pahit bila kehilangannya...Doaku sentiasa bersamamu mak....Amin




Thanks kerana membaca. Tekan LIKE kalau suka :)

0 Cupids ❤:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails