!! Live.Love.Laugh !!

Friday, October 15, 2010

Home » » "Aku & WSB"

"Aku & WSB"

 nama cam biasa la...Baby Yats [nama manja ku tu..hehehe]



 yg tu "Aku & WSB" kami fren ok...

kata2 aluan

trima kaseh pd WSB sbb membuka ruang pd blogger suma menulis entri mengenai "Aku & WSB ni...pd yg
kreatif2 tu ni la masa mau tunjuk bakat tu...hehe

Isi kandungan

wlupun aku nda kenal & nda pernah jumpa (mkin sesekali berselisih bahu time jln2 d kk) tp kami bagaikan 'teman tapi mesra' (jgn gosip ar)..
setiap ari ada ja topik yg kami bualkan...nda kisah topik tu yg penting suma pun hepy.. teda cemburu & sakit ati sbb suma pun dilayan
sama rata oleh c WSB...(eya kah??)  aku jugak mau btrima kaseh  ma WSB kerna memberi award...aku cukup berbangga skali... hari2 yg aku lalui skrg bila on9 cukup seronok sejak "Aku & WSB" ber... berkenalan la...hahaha
Bagiku dia cukup slumber & cool orgnya....dia membuka blog ni pun utk menyatukan silaturahim sesama manusia nda kira bangsa,agama @ umur...kira mcm 1MALAYSIA jugak la....


Penutup

Aku berharap agar WSB akan lebih maju pd masa akan dtg ya...bukan setkt buat baju ja tp mna tau bulih adakan perjumpaan utk ahli2 blogger sesekali kan...mau jugak kita suai kenal...hehehe
apa lg ar...sebenarnya aku ni nda pndi karang mengarang ni...bulih la ba ni kan...hehehe
Asal ja support WSB ni...menang & kalah tu blakang kira...klu kita nda mau sukung sapa lg kan..kan..kan...

Akhir kata majulah WSB utk "Aku & WSB"..hahaha..nda ba utk semua....

sekian trima kaseh....




Thanks kerana membaca. Tekan LIKE kalau suka :)

18 Cupids ❤:

Lina said...

huish..patut la diam2..tp cun!..gud luck yats! menang kalah blakang kira..yg pnting sapot!!

WSB said...

loike it! :)

Catherine- said...

yeahhh~!! comel comel laaaaaaaaaaaaaaa.... mana daapt ikon2 tu weihhh?? mau jugakk mau mau mauuuuuuuuuuu

Azura Ani Salaim said...

waaaaaaaaaaa! geng, bagus oooo entry ko ni, ekekeke, senyum2 sa baca ooo, kekekekee, geng, cam mana mo buat link warna warni tu? cute bah, buat bah tutorialnya, bulih ka? :p

Lyn Rashid said...

yah...inilah pemenang..sdh ku tilik..huhu
nice bah entri..kita pernah berselisih bahu juga kali ni..tapi buat2 nda kenal mcm c admin WSB..hik3

Eric said...

:)) like this! hehehe cantik bangat deh!

❤ Baby Yats ❤ said...

@Linabtul tu lina..mesti support ba

❤ Baby Yats ❤ said...

@WSBtenQ3

❤ Baby Yats ❤ said...

@ErictenQ3..hehehe

❤ Baby Yats ❤ said...

@Lyn Rashidaduiii lyn..jan ko gitu ba..malu aku...ya ku rasa pun gitu mmg slalu selisih2 bahu tu...kehkehkeh

Just said...

simple yet kretif.. i like.. gud luck to u.. (salam kanal2 aa) :D

❤ Baby Yats ❤ said...

@Justhehehe...tenQ just...nice 2 meet u 2...

StellaClaire-Richard said...

mmg menang punya ni..haha colorful woah..

Tomato Gurl's Life said...

comelnye entry ni..happy blogging ;)

❤ Baby Yats ❤ said...

@StellaClaire-Richardhahahha...bulih menang kah ni?? eya??

❤ Baby Yats ❤ said...

@Tomato Gurl's LifetenQ...hehehe
happy blogging 2 u 2...ngeeee

Glayriel Sarahon said...

waw~ so cute~ sa suka~~~ ^_^

❤ Baby Yats ❤ said...

@Glayriel Sarahon tenQ glayriel...:D

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails