!! Live.Love.Laugh !!

Thursday, October 21, 2010

Home » » Kenangan

Kenangan


gambar ni aku ambik masa aku balik kg raya baru2 ni...tgh belek2 gambar lama kat rumah mama tua ku 
nampak pulak gambar ni trus la ambik...ada sama kah rupanya sama aku....hehehe

Aku belum pernah tinguk arwah bapaku ni, aku nampak cuma di gambar2 ja selama ni...dia meninggal pada bulan 3 tahun 1981 & aku lahir pada bulan 
5 di tahun yang sama...waktu tu aku masih dalam perut mama ku lg....

Bila aku lahir ja tu la namaku Yatinmah sepatutnya Yatimah (sempena aku anak yatim) tp nda tau kenapa la pulak tu JPN kasih pandai2 letak ada 'N' dinamaku...

Mudah2an rohnya ditempatkan antara org2 yg soleh disisi 
Allah S.W.T.
amin....Al-Fatihah




Thanks kerana membaca. Tekan LIKE kalau suka :)

6 Cupids ❤:

Lina said...

aku ndatau pla yats ko teda bpa..tp ada baiknya jg tym ko nda ingat dia suda teda, klu suda paham lagi sakit yats..laki aku teda bpa tym dia spm..smpai skg dia susa mo let go..stiap raya dia nda penah kluar dr bilik, smpai kami kawin pun suda ada anak nih, klu balik rumanya d kg. dlm bilik ja kami..tido..cuma klu kami d bluran br dia mo beraya, sbb ada bpa ku, dia rasa mcm dia ada bpa jg..

~al-fatihah~

❤ Baby Yats ❤ said...

@Lina
tu la lina...btul jua ckp mu tu...nda terlampau rasa kan sbb blum paham lg...lgpun aku nda kenal...tp bila tgk org sambut hri bapa kan pandai sedih jua aku tu...terasa jugak aku ckit2...

Tomato Gurl's Life said...

jangan sedih2 ye yats..doakan arwah yats ditmptkan diklgn org yg beriman..rsnye ade iras2 jgk muka yats dgn ayah yats :)

❤ Baby Yats ❤ said...

@Tomato Gurl's Lifetrima kaseh cik tom...amin
yakah?? anak bapa la ni kan...:)

StellaClaire-Richard said...

kenangan itu penting... siok juga belek2 balik gmbr lama kan yats..:)

❤ Baby Yats ❤ said...

@StellaClaire-Richardmmg penting stella...tu la aku skrg kumpul gmbr lama2 nnti bulih tgk2 bila dah tua..hehehe
tua...ooo..tidakkk..hahaha

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails