!! Live.Love.Laugh !!

Thursday, October 14, 2010

Home » » Panik

Panik


klik kat gambar utk nak lebih jelas k...

macam ni la rupa fb aku td
tiba2 pulak td facebook aku blank...punya la panik mau nangis pun ada jugak ingatkan laptop ni rosak...
klu rosak mati aku kena marah ngan hubby...sbbnya bila tukar ngan fb hubby pun still blank jugak...lepas tu try lg fb anak aku masih gitu jugak....alala...mataiiiiii
aku cuba google la pasal fb blank ni...mcm2 dia suruh connect sana cni...akhirnya dapat jugak buka...

klik kat gambar utk nak lebih jelas k... 

ok dah kan...nasib baik...




Thanks kerana membaca. Tekan LIKE kalau suka :)

2 Cupids ❤:

StellaClaire-Richard said...

aih...what happened?..kena virus ka?..

❤ Baby Yats ❤ said...

nda tau tu stella...tiba2 aku on trus jd gitu...mau nangis dah aku...:((
tp cepat2 aku search cri cmana buat...syukur jugak pndi bgus klu nda kana mrh aku ma lakiku...

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails