!! Live.Love.Laugh !!

Sunday, October 24, 2010

Home » » aYam rEmpaH 5

aYam rEmpaH 5

 hari ni lepak kat rumah ja...jd ada masa terluang tu aku awal la masak utk dinner mlm ni...walaupun agak simple tp sedap tau...cuba tinguk...

 ayam mentah..aku biasa beli kepak ja

chinese mushroom klu suka bulih tambah kacang peas & baby corn

perencah rempah lima Maggi

mudah ja bhn2 nya bg org malas seperti aku..hahaha

hasilnya

tara...sedap tau...


selamat mencuba semua....hehehe






Thanks kerana membaca. Tekan LIKE kalau suka :)

10 Cupids ❤:

Tomato Gurl's Life said...

wah nampak sedap..ciktom mmg suka mushroom..best!!

❤ Baby Yats ❤ said...

@Tomato Gurl's Liferesepi mudah ja ni mkin suma pun tahu..cik tom ngan anak i serasi sbb dlm byk2 sayur dia paling suka makan mushroom...hehehe

Sophie Al-yahya said...

eh senangnya nak buat.kena try nih!!

❤ Baby Yats ❤ said...

@Sophie Al-yahya a'ah..senang sangat..tak payah nak guna bawang2 lg...mudah btul...hehehe

StellaClaire-Richard said...

nmpk sedap oh..mau try la masak mcm ni nnti..hehe

❤ Baby Yats ❤ said...

@StellaClaire-Richard sedap stella...hingga menjilat jari..hahaha
ia cepat..ia mudah..ia sedappp..try la..:D

Amy Syaquena said...

salam...

drop here baca entry , terkezut den ingatkan apa tadi rupanya chinese mushroom... follow u too..

jemput ke sinar raudah ye

❤ Baby Yats ❤ said...

@Amy Syaquena hehehe...

Lina said...

haish yats..nda aku mo p 'like' la..sbb aku nda suka mushroom..hahaha..

❤ Baby Yats ❤ said...

@Lina punya la sedap tu mushroom lina...anak aku yg nda mkn syur pun..dia bulih suka mushroom ni..hehehe

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails