!! Live.Love.Laugh !!

Friday, November 5, 2010

Home » , » IF I HAD RAPUNZEL'S HAIR

IF I HAD RAPUNZEL'S HAIR

Julung2 kalinya aku ikut contest di Nuffnang ni...Yg buat aku tertarik sbb contest pasal Rapunzel...
Bukan ja budak2 yg minat tp aku yg dr dulu zaman kanak2, remaja & jd mommy still minat lg...haha

Menerjah pawagam berdekatan anda pada 25 November 2010

Kalau la aku ni mcm si Rapunzel ada rambut panjang 70 kaki, warna keemasan & ada magic yg boleh
mengawal semua boleh buat senjata, buat ubat mujarab & tangga sekali tentu aku la...
  • Org paling cantik & disegani
  • Dah lama masuk Book Of Record..femes la aku...ngeee
  • Aku akan duduk senang lenang tak payah buat kerja
  • Bila ada peragut, pencuri & penjahat la kiranya..Tak susah & takut sbb dah ada senjatakan
  • Selain tu boleh jugak aku tolong2 org susah..Jd sesiapa yg ada sakit2..boleh jumpa aku, bg yg miskin tu aku bg service percuma tp bg yg kaya raya tu aku charge la dorang
  • Aku juga mahu naik Gunung Kinabalu tu memandangkan sebelum ni tak pernah jd sebabkan aku ada rambut panjang boleh jd tangga..apa salahnya gunakan ja

 Sesekali angan2 Mat Jenin..hahaha




Thanks kerana membaca. Tekan LIKE kalau suka :)

4 Cupids ❤:

Zezebel said...

macam best saja pula contest ni...haha

❤ Hot Mama ❤ said...

@Zezebel ikut2 ja ni...meriahkan suasana..haha

Ms and Mr Red Ribbon said...

good luck dear...

❤ Hot Mama ❤ said...

@Ms and Mr Red Ribbon thank u...:)

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails