!! Live.Love.Laugh !!

Sunday, November 14, 2010

Home » » KAWAII GADGET'S CONTEST

KAWAII GADGET'S CONTEST


Selamat pagi & Selamat berhari minggu semua...Semlm bolgwalking kat blog2 rakan blogger tiba2 tersinggah kat 1 blog ni Mommy Pinky yg sedangkan anjurkan contest utk blog shopnya yg baru saja ditubuhkan hasil mereka suami istri...congratz2
Jadi nak dijdkan crita ni..Aku pun join beri sokongan moral yg mantap utk dia lgpun hadiah dia tersgt la kiut miut cam babynya jugak...haha

jeng..jeng,,jeng
 

ini la hadiahnya tu..kiut kan...ngeeee

Nak ikut contest ni klik kat cni KAWAII GADGET ctu ada diletakkan segala syarat2 yg perlu dilakukan k..


~ Hazrul Nizam - Kau la Segalanya ~

Lagu ni cukup mendalam bagiku...Setiap kali ku dengar lagu ni..Aku akan ingat 1 org ja iaitu arwah nenekku...Sbb bagiku dia tiada tandingan nya bagiku..Bagiku dia adalah segala2nya...Biarpun dia telah lama pergi dlm thun 2008 tp aku rasa mcm baru smlm ja...

Setiap kali ku dengar lagu ni aku akan menangis teresak2 mcm skrg ni (sambil taip ni airmata ku berguguran ntah ku rasa hiba sgt menusuk di hatiku)

gmbr yg terakhir aku ambik drnya & ni jugak kali terakhir aku berjumpa dgnnya...Terkilan di hatiku & rasa penyesalan tu ttp ada sbb dia pergi tanpa aku ada disisi..Waktu tu aku jauh di bulan puasa lg...Aku ingat lg dr pagi sampai la ke ptg aku menangis sahaja sbb aku mendpt berita yg beliau tgh nazak jd suamiku menasihatkan pergi solat & dipenghujungkan solat tu berdoa..Andai arwah sudah menderita teruk aku reda dgn pemergiaannya wlupun tanpa aku disisi...

Sbb aku diberitahu oleh adikku arwah ni seperti menunggu seseorg sebelum dia pergi...Selepas solat asar tu..Aku tenang sebentar tp masuk waktu maghrib berbuka puasa..Aku mendpt khabar yg arwah telah pergi selama2nya...

Bagiku aku sudah seperti anak yatim piatu..Arwah la ibu & bapa ku sbb dia yg memelihara aku dr lahir sehingga dewasa & menjd manusia yg kenal erti kehidupan sebenar...
Aku doakan semoga roh arwah dicucuri rahmat dr Allah S.W.T...Al-Fatihah..Amin

 ❤ Referral = Mommy Pinky

Tag = Stella | Just | Cik Tom

Tarikh Tutup = 13 Dec 2010



Thanks kerana membaca. Tekan LIKE kalau suka :)

10 Cupids ❤:

Just said...

Cute! Ba, nnt aku buat.. thanks..
Jgn la sedih2 aa.. :D

❤ Baby Yats ❤ said...

@Just urwelkam...k ba klu kau..
isk3..jap aku sedih & jap lg aku gumbira ni :)..biarla ku simpan dlm atiku yg cute..;P

Mommy Pinky said...

mommy dh bca 2 kli nih..gudluck ek :)

❤ Baby Yats ❤ said...

@Mommy Pinky tenkiu Mommy...:D

Wanzi said...

salam... nanti ambil hadiah ye

http://www.wanda2u.com/2010/11/hadiah-link-banner-yang-kelima.html

❤ Baby Yats ❤ said...

@Wanzi ok akan diterjah sebentar lg...ngeh3

Tomato Gurl's Life said...

tenkiu tag..good luck ye sis!

❤ Baby Yats ❤ said...

@Tomato Gurl's Life urwlkam...ngeeee

khairolghani said...

terima kasih join contest dan good luck..

❤ Baby Yats ❤ said...

@khairolghani sama2...& tengkiu 2 u :)

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails