!! Live.Love.Laugh !!

Wednesday, November 10, 2010

Home » » My 100th Follower

My 100th Follower

Ini la dia follower yg ke 100 Wanzi
jom terjah blog dia...

Pejam celik dah 101 followers aku kan...terima kasih bebyk kpd suma blogger2 yg sudi
follow & meramaikan blog aku ni supaya lebih meriah lg...

Dan kepada yg slalu rajin2 komen tu...Aku hargai & suka sgt2 ni...
Keep n Touch ar...& lawat la blog aku slalu...haha

Award yg tak seberapa khas utk 100th follower
jd ia telah menjd hak milik Wanzi

Sila dtg ambik award ya...





Thanks kerana membaca. Tekan LIKE kalau suka :)

14 Cupids ❤:

Del Glamiva said...

Congrats Yats! =D

Lina said...

wah!! smpai seratus suda..haha..aku blum lg smpai seratus..

❤ Baby Yats ❤ said...

@Del Glamiva thanks Del...:)

❤ Baby Yats ❤ said...

@Lina aku pun nda sangka2 ni lina...haha

AiDa AzRyN said...

Tahniah! :D

❤ Baby Yats ❤ said...

@AiDa AzRyN trima kasih Aida...:)

StellaClaire-Richard said...

wow..congrats..cecah 100 sudah..hehehe..
will do award for 200 pula hehehe

❤ Baby Yats ❤ said...

@StellaClaire-Richard thank u stella..yup..i will..:)

Zezebel said...

Tahniah, dah capai angka 100, :)

Wanzi said...

Terima kasih mama... tak sangka rupanya wanzi follower ke 100. Wanzi ambil award ni ye nanti siapkan entry.... sukenye

❤ Baby Yats ❤ said...

@Zezebel trima kasih...ngeee

❤ Baby Yats ❤ said...

@Wanzi sama2 Wanzi...hehehe..trima kasih kembali erk...:D

Wanzi said...

baru siapkan entry terima award ke-100

http://www.wanda2u.com/2010/11/award-follower-ke100.html

❤ Baby Yats ❤ said...

@Wanzi Jom terjah ke sana..haha

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails