!! Live.Love.Laugh !!

Monday, November 29, 2010

Home » » tag :D

tag :D

Thanks 2 Beaty sbb tag yer...hehehe

1. Nama blog anda & kenapa letak nama itu?

❤ Live.Love.Laugh ❤ sbb ia ttg aku. family, kwn2 & persekitaran

2. Nama URL blog anda & dari mana datangnya idea itu?

babyyats-hotmama = campuran nama manjaku + diri aku yg still hot biarpun dah jd mamak budak..ngee ;P

3. Apakah method dalam penulisan anda?

rojak ja ni..suka2 ati nak tulis ttg apa yg terfikir.

4. Apa perasaan anda bila lihat blog org cantik & menarik sedangkan blog anda tidak?

wow canteknya..tu la kata2 aku yg terkluar...tp blog aku ok apa..kan kan kan

5. Bilakah blog anda diwujudkan?

July 2010

6. Siapakah org pertama yang tahu & menjadi follower anda?


7. Sila tag nama lain

tag pada suma followers aku yg ganteng2 & cute2..hehehe



Thanks kerana membaca. Tekan LIKE kalau suka :)

1 Cupids ❤:

StellaClaire-Richard said...

wow..hehe..good!

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails