!! Live.Love.Laugh !!

Tuesday, December 21, 2010

Home » » Aduhai Pak Pandir

Aduhai Pak Pandir


Setiap petang kerja rutin Pak Pandir menjual cucur udang
di tepi jalan selekoh rumahnya untuk mencari rezeki.
Di suatu petang datang seorang pelanggan membeli
cucur udangnya, dan pelanggan tu pun berkata,

Pelanggan : Pak Pandir...Saya ni nak beri komen membina sikit....Kenapa setiap kali saya beli cucur udang
Pak Pandir tak pernah pun ada udang...bengang jugak saya...nama je cucur udang tapi tak ada udang pun..huh!!

Pak Pandir dengan hairan pun berkata...

Pak Pandir : Encik...Kenapa saya pulak cik nak marah-marah...
Cik dah cuba beli cucur badak yang sebelah 
jalan sana tu..orang tak hairan pun tak ada badak dalam cucur dia...Kalau cik nak marah-marah saya...
marah lah dia jugak...baru lah adil.


p/s lurus bendul...hahahahaha


Thanks kerana membaca. Tekan LIKE kalau suka :)

6 Cupids ❤:

StellaClaire-Richard said...

Hahaha..funny!..Tapi betul juga kan...takkan ada badak di dlm..hahaha

♥ Nana ♥ Erna Ziana ♥ said...

hhahahhaha!

FifieJay said...

adoi. gni la bah kalau pak pandir :P

❤ Baby Yats ❤ said...

@stella, Nana & Fifiejay : ya ba...nda guna ckp sama pak pandir tu bikin sakit jiwa ja ni...hahahaha

Just said...

miahahahahah... c pandir ni bikin panas jg!

❤ Baby Yats ❤ said...

@Just ya ba just...bikin panas kan..hahahaha

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails