!! Live.Love.Laugh !!

Monday, December 13, 2010

Home » , , » Cuti2 Malaysia @Labuan

Cuti2 Malaysia @Labuan

Lama tak update blog kan...sibuk memanjang ja..hehe

Ari tu sibuk sgt pi bercuti...ada jugak la snap gmbr utk kongsi bersama rakan2 blogger suma...

Dalam feri...excited ni..hahaha

makan..hehe

Penat sampai hotel tertidur & kesejukkan cam mau beku aku...haha

bersiar2 sekitar labuan

p/s sebenarnya gmbr ni byk...tp susah nak letak gmbr byk2 kat blog ni..
jd sapa2 nak tgk lg klik ja kat SINI



Thanks kerana membaca. Tekan LIKE kalau suka :)

8 Cupids ❤:

~ PIJA ~ said...

besnye cuti2..da lame plan nak g labuan..tapi tak ade ksempatan lagi nak pergi..:) mesti byk shoping gelang kristal nih

Just said...

dulu selalu p Labuan... sbb sia ada anty d sana.. :D

❤ Baby Yats ❤ said...

@~ PIJA ~ mmg best skali skala kan...nda la yg byk coklat la...hahaha

Azura Ani Salaim said...

uiii semangatnya pakai baju wasaber, bagus bagus, bestnya ko dapat g bercuti, sob sob sob, bila la aku dpt cuti ni.

♥ Nana ♥ Erna Ziana ♥ said...

best nya pegi bercuti.. nana masi lagi spm nda bole lagi jalan2 T____T
semangat ko kak pai bj wsb.. hubby kh yg satu tu kak?.. hubby n wife dua2x semangat.. sehati sejiwa gitu ^^.

❤ Baby Yats ❤ said...

@Just yakah just...best klu ada saudara sana..bulih tumpang tggl save jugak budget hotel...hahaha ;p

❤ Baby Yats ❤ said...

@Azura Ani Salaim semangat ni...bru t'cuti ba hubby ku ni klu hujung2 tahun tu yg kali ni bw dia pi sana...hehehe

❤ Baby Yats ❤ said...

@♥ Nana ♥ Erna Ziana ♥ tkpa lepas spm ni byk masa lg pi jln2 tu nana..a'ah hubby la tu kira sehati sejiwa kunun semangat lg ni nasib teda bju WSB utk kanak2 klu nda mmg skluarga la kami tu pakai baju WSB...hahaha ;p

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails