!! Live.Love.Laugh !!

Tuesday, December 28, 2010

Home » , » Gulliver's Travel's

Gulliver's Travel's

Hujung minggu yg lalu...kami habiskan masa kat Growball CentrePoint sbb dah janji ngan yoyo nak tgk movie...& paling best lg..dpt discount beli tiket sbb
hbby ada kwn keja kat growball..
hahahaha (lepas ni slalu la kami pi cni)

cuma tak pasti tgk movie apa yg
seswai ngan kanak2 mcm yoyo ni...
Last2 hbby beli tiket utk ni movie..Gulliver's Travel's...
Harap2 menarik la sbb yoyo ni lain ckit bila dia tak suka mmg buat perangai
kat dlm panggung tu buat kita nda senang duduk....

Tp syukurla dia enjoy tgk..
dr awal sampai abis movie dia ketawa ja...
Komen hbby pula dia ckp movie ni lebih kpd crita cintan-cintun..
aku rasa pun mcm tu jugak la...cuma diselitkan unsur2 lucu jd menarik ckit la...

Lucu la crita ni & besttttt...tak rugi jugak buang duit beli tiket
jd sesapa blum tgk tu pi la
yg ni kami..kasi senang2 hati ckit d hujung minggu...:)




Thanks kerana membaca. Tekan LIKE kalau suka :)

3 Cupids ❤:

Just said...

siok jg ni movie? brp bintang ko bg yats?? sia blm lg guna free tgv pass sia ni! ;p

❤ Baby Yats ❤ said...

@Just siok jugak la...dlm 5 bintang aku bg 3 bintang la...ba guna la jan kasi lama ba...hehehe :)

athirah said...

best ea????? siyes minat nak tgk tp x kesempatan lg.... :(

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails