!! Live.Love.Laugh !!

Wednesday, December 22, 2010

Home » » Jom berkenalan!

Jom berkenalan!


Dapat tag dr Miss SurferParadise
Jom layannnnnn

Apakah status anda?
I'm not single but available...muahahahaha

Ceritakan tentang diri anda?
Fully housewife, simple person, always thinking family first especially my hbby & daugther, gilaxkan pink & western food, shopaholic & aku tidak pernah lupa asal usul ku (dr kampung).

Ceritakan tentang blog anda?
Tentang personal life aku, family, kwn2 & alam persekitaran...aku jugak selitkan tips, info & lawak ckit2 la...nak buat tutorial blogger & contest aku blum reti lg...hehehe
Tengok la nnti mcmana bila ada masa terluang bulih jugak tu..


 Apa pandangan anda tentang dunia blog?
Banyak baik & buruknya...sama2 ja kita nilaikannya ya...

Nasihat anda kepada rakan2 yang baru nak buat blog.
Buat la..best tau....jangan syok sendiri sudah la..hehe

Nyatakan keunikan yang terdapat pada blog anda.
Unik??? hmmmm...tak tau tang mana tu..dr segi kekiutan kot..hahaha ;p

Sampai bilakah anda akan menulis blog & impian anda dalam dunia blog.
Hingga hujung nyawa & agar blog aku ni d terima ramai, followers & BE mencapai tahap maksimum...angan2 mat jenin oiiii...hahaha


Tag 4 org pula



Thanks kerana membaca. Tekan LIKE kalau suka :)

5 Cupids ❤:

Sepatu Hijau said...

salam perkenalan dari alam maya :)

❤ Baby Yats ❤ said...

@Sepatu Hijau salam perkenalan kembali :)

Yan said...

salam kenal.. jemput undi anak saya yer kt blog

taz said...

Jom join contest and share tips2 study :)

❤ Baby Yats ❤ said...

@Yan: salam kenal kembali...ok akan di terjah sebentar lg..:)

@Taz: Jom..hehehe :)

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails