!! Live.Love.Laugh !!

Friday, December 17, 2010

Home » » Love from Lina & Catherine

Love from Lina & Catherine

Award dr Lina  &  Catherine
Terima kasih tak terhingga ngan award yg sweet ni...ngee

1. Siapa org paling korang sayang?
Family especially arwah nenek aku, hubby & Yoyo (my princess)

2. Kenapa korang sayang org yg korang sayang tu?
Sbb mereka aku masih bulih bertahan ngan cubaan & dugaan 

3. Berikan satu kata2 sayang yg terbaik yg korang nak lafazkan kpd org yg korand sayang, tp masih tak mampu lg utk dilafazkan
Rindu, Cinta & Sayang ni hanya utk mereka

Lepas tu korang tag kat 15 blogger utk sampaikan
salam kasih sayang korang tu

CIK TOM  |  AIDA AZRYN  |  ISEPHIA  |
WAN HAZEL  |  NANCY POH  | 
ELLEN  |  AMOI  |  CIK LYNN  |  CIK AIN |
GLAMIVA  |  MINNIE  |AZURA  | 
JUST  |  STELLA  |  NANA  |

DONE!!!




Thanks kerana membaca. Tekan LIKE kalau suka :)

12 Cupids ❤:

Just said...

thanks for the award.. :D

❤ Baby Yats ❤ said...

@Just urwelkam dear :)

isephia said...

thanx mama hot ;D u're so hOt! hehe

❤ Baby Yats ❤ said...

@isephia urwelkam..ngee (kembang kena puji)

AiDa AzRyN said...

Thanx akak! ^^

StellaClaire-Richard said...

thnks hot mama! hehe

❤ Cik Ain ❤ said...

thanks sis for the award... suke sgt. muah. huhu. =)

LyNn'Azlina said...

tq...nnt lin amik yer...

❤ Baby Yats ❤ said...

@AiDa AzRyN urwelkam adik :)

❤ Baby Yats ❤ said...

@StellaClaire-Richard urwelkam :)

❤ Baby Yats ❤ said...

@❤ Cik Ain ❤ sama2...muax kembali :)

❤ Baby Yats ❤ said...

@LyNn'Azlina urwelkam..ok..jan tak ambik yer..hehe :)

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails