!! Live.Love.Laugh !!

Thursday, December 2, 2010

Home » , » Shah Rukh Khan VS Salman Khan

Shah Rukh Khan VS Salman Khan



-klik gambar di atas utk lebih jelas-
lucu aku membaca ni td..mcm mau kejang usus perut ku..
hahaha lol
pada c Al-Lfn Khan sama c Rin Catherine jan kamu gaduh2 ah....hehehehe
ambik kamu ni...

Shah Rukh Khan


VS

Salman Khan


gambar ni ja yg ku dpt ni..bulih la ba kan...


jadi rasa2 kamu mana yg lebih ganteng ni....hahahaha



Thanks kerana membaca. Tekan LIKE kalau suka :)

17 Cupids ❤:

Alfian J. said...

Hahahaha..nakal tul entrimu ni ar yats..:)

❤ Baby Yats ❤ said...

@Alfian J. hahahaha..yakah?? mau kejang usus perut ku baca komen2 kamu td tu..alala ;p

Just said...

hahahahah... Admin, itu cara c babyyats men-jek ko!! Wahahaha..

Tp kan dulu aku minat sama salman! hihihi... tp bila badan dia sdh tagap mcm tu, mcm lain pulak aku tgk. Tp, aku layan jg la c sarukan... antam ja la labu!

Cik Moon said...

ahaakkkss.. cik moon suka Shah Rukh Khan.. ngeeee~

Catherine- said...

kamu ni buta kalik yaaa.... punyaa ganteng si salman tu...adeihhh...cuba kamu tgk tu pic betul2.....salah kamu menilai kalo kamu bilang si saruk ni hensem ganteng~

salman ku yang sexy!~ lov u lah!

;p~ wekkkweekkk

Catherine- said...

weii... cuak kamu tgk pic si saruk no 2 tu... ya eleeehh....katunnya dia senyum...mau senyum tapi nda jadik...isk isk iskk.. ndak sexy langsung!

❤ Baby Yats ❤ said...

@Just hahaha...ya la tu just..;p
nda sudah ku tau ni mana 1 lebih ganteng...wakakakaka

❤ Baby Yats ❤ said...

@Catherine- lek kau Rin ar...jan ko emosi ba..hehehe ;p

❤ Baby Yats ❤ said...

@Cik Moon hehehe...me too ngee

♫FEN♫ said...

Sharukhan!!!!!! hihihi

Natasha said...

nak hadiah lumayan????
sure lumayan.....tak tipu punyer!


http://natasha1987.blogspot.com/2010/12/hrefhttpwww.html

❤ Baby Yats ❤ said...

@♫FEN♫ heheheheh :D

❤ Baby Yats ❤ said...

@Natasha mau...haha ;p

Erna Ziana Lamsera said...

sarukan lg gantengg!! :'P

❤ Baby Yats ❤ said...

@Erna Ziana Lamsera matai la ni kali...hahahaha
[jek c ed kah tu nana ;p]

Sasa Al-Sharif said...

ni baru la. haha

❤ Baby Yats ❤ said...

@Sasa Al-Sharif ya ba..mau kasi puas ati c ed sama c rin ba ni...hahaha

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails