!! Live.Love.Laugh !!

Saturday, December 18, 2010

Home » » A Special Appreciation Award 200th followers

A Special Appreciation Award 200th followers

Buka blog td...ada award lg la...sekali cek
award ni utk followers ke 200th...
tak sangka kan follow punya follow tak
perasan jugak waktu nak follow tu...hehehe

Terima kasih bebyk pd LADY X sbb berbesar ati bg award ni pd aku...


Create your own banner at mybannermaker.com!

cantik kan...lepas ni kena jwb soalan dr LADY X pula

SOALAN 1
Apa yg mendorong aku utk menjadi member Lady Xaneera's VVIP Club?

Crita2 dlm blognya yg best iaitu gosip2 artis luar & dlm negara..
aku suka gosip2 tau..hahaha ;p
Bila dh jd member..aku akan senang tahu n3 terbru dia...ngeh3

SOALAN 2
Nyatakan apa/siapa yg memberi inspirasi utk aku menulis blog?

Diri aku sendri, kwn2 & alam persekitaran...

SOALAN 3
Harapan aku utk dunia blog sedunia..?

hmmmm..simple jak aku mau supaya semua blogger2 
bulih menjalin silaturahim tak kira bangsa
@ agama...& tak ada perbezaan usia @ darjat memasing kan...Fuhhh!!!...

Harap2 jawapan ni bleh pass la kan..hahaha



Thanks kerana membaca. Tekan LIKE kalau suka :)

2 Cupids ❤:

StellaClaire-Richard said...

Congrats :)
Happy Sunday

❤ Baby Yats ❤ said...

@StellaClaire-Richard tengkiu dear...ngeh3

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails