!! Live.Love.Laugh !!

Monday, December 27, 2010

Home » , , » Xmas @baNtaYan

Xmas @baNtaYan

scroll down



yoyo sama kazen2
hbby & kazen rio
my father in law
me & wife rio
hbby & kazen2 rio & wilie
yoyo dpt hadiah dr uncle rio menang main game
menu
yoyo & mak su
me
bahan bukti...hahaha


Mmg best bila skali skala jumpa kluarga di ari perayaan ni...hehehe
Yg ni kluarga belah hbby....tggl kat bantayan..Jd ni la rutin kami tiap2 hujung tahun...

Bukan setakat perayaan ja kami pigi ni tp klu ada kahwin2 pun kami pi jugak sbb yg bestnya
anty2 ni faham kami muslim jd dia mesti sediakan kami lauk pauk yg halal utk d mkn...
akan di asing2kan mknan utk muslim & non-muslim...

thanks to anty2...mmg happy sgt la...merry xmas semua...:)





Thanks kerana membaca. Tekan LIKE kalau suka :)

5 Cupids ❤:

StellaClaire-Richard said...

husband ko nyanyi?..

by the way, cute oh ur lil daughter..mcm ko juga hehe

❤ Baby Yats ❤ said...

@StellaClaire-Richard dia mmg kaki nyanyi ni stella...klu sa mmg nda pndi nyanyi..hehehe

thanks stella..waktu aku dukung baby tu...jeles sudah yoyo sbb dia mmg nda suka klu aku dukung2 baby ni...

Just said...

1 Malaysia ba kan! :D
Kalau laki sia, tukang main gitar ja tu! Hehehehe...

pN.rOs said...

bestnya kumpul ramai2 kan

❤ Baby Yats ❤ said...

@Just ya 1 malaysia ba kan just...ok la tu ahli muzik jugak..hehehe :)

@pN.rOs a'ah mmg best..bukan slalu dpt kumpul ramai2 mcm ni...sbb sumanya pun sibuk ngan keja memasing...:)

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails