!! Live.Love.Laugh !!

Saturday, January 22, 2011

Home » , , , » Alhamdulillah...Syukur kepada Allah S.W.T & doa dr semua rakan2 FB & blogger...Aku lulus QTI!!! :)

Alhamdulillah...Syukur kepada Allah S.W.T & doa dr semua rakan2 FB & blogger...Aku lulus QTI!!! :)

16/20
nda sampai 1 minit kat ujian bukit ni...fuhh!!! nda sangka btul..hehe
syukur la...semuanya ok
Ala lulus QTI pun heboh kah...
Tapi bg aku walaupun setakat QTI
Aku cukup gembira ba..
Sbb aku sendiri nda kompiden juga
Jgnkan JPJ..QTI ni pun mau ambik
masa sampai 7bln bru aku pegi test

Dengan alasan aku takut..adakah??? 
hahaha
Tapi td tu dua2 hati jugak...
Aku cuba jgn nervous & stress 
cuba berlagak biasa

Syukur walaupun ada step2 yg aku terlupa
Tapi aku bulih handle la kiranya...
Biarpun td waktu test kat laluan 
punya la byk kereta sama lori2 besar
lalu lalang...adidi...
kecut jua isi perut ckit...haha

Dan impian aku semakin menjadi 
kenyataan sikit masa lg...
Dalam 7hb februari aku pegi 
test JPJ pulak...
skali lg mcm 
mau pengsan pula aku..hahaha
tenang....tenang...
Tu JPJ orang jugak ba kan...
Bukan raksasa...
Apa mau ditakut...huhu

Mudah2an aku berjaya..
Andai kandas pun
aku tidak akan patah semangat
Cuba & cuba lg...
Doa2 kalian mengiringi ku...
Amin

Thanks kerana membaca. Tekan LIKE kalau suka :)

12 Cupids ❤:

ain revival said...

gud luck ek hot mama..
mst bleyh pny...amin..

nik rosmawati said...

salam

good luck tuk test jpj.bila la nik nak pi ambik lesen ni.lama dah tertangguh :)

Pirate said...

Tahniah yeah :)

puteri cahaya. said...

G.Luck ya!!.. mesti boleh bah.. :)

Ellen said...

Nah..apa kata Ellen..boleh bah kalo ko Sis...Good luck juga untuk 7hb ya..mesti boleh tu..

kilique said...

Congrats, hot mama! :) good luck in ur JPJ test too!

btw followed ur blog! :)

Hot Mama said...

@ain revival tengkiu ain :D

@nik rosmawati salam...tengkiu kembali...mcm mama pun hari tu lama tertangguh mcm dah tak nak teruskan tp kuatkan semangat cuba ja lg...pasti bole...set dlm kepala tu..kenapa org tua2 bole buat, takkan kita yg normal, muda & sempurna ni tak bole buatkan...:)

@Pirate tengkiu :)

Hot Mama said...

@puteri cahaya. tQ..ya bole ba..hehe

@Ellen ya la len...mudah2an amin....

Hot Mama said...

@kilique tengkiu :D

Just said...

gud luck utk 7/2 yats...

AiDa AzRyN said...

hehe.. gudluck! :)

Hot Mama said...

@Just tQ just...ko bila lg ni just..jan tggu lama2..ehehe

@AiDa AzRyN tengkiu so much dear :)

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails