!! Live.Love.Laugh !!

Friday, January 28, 2011

Home » , , , , , , , , , » Antara salah satu hobiku..Majalah

Antara salah satu hobiku..Majalah

Td pagi keluar la sekejap pi bayar bil segala
Hujung2 bln mcm ni biasa la 
Mmg slalu dapat surat2 cinta ni..ehehe

Hubby siap suruh kira belanjawan semua
Jd semlm kerjaya bertukar menjadi 
accountant..miahaha
siap buat itu ini kira masuk kluar...haha
akhirnya siap..
Terus bgtau hbby jumlah2nya
Hbby bg duit ngam2 utk byr bil
Ada lebih RM10 ja
Tu pun bikin belanja mkn..adissss

Pura2 tnya utk baby teda kah?
(nama manja aku dr hbby)
kata hbby..nanti la esok..
hmmmmmm..ni yg males ni..haha
Tp harap2 dpt la elaun lebih ckit bln ni..ahakss

Td menyempat jugak pi mkn bread cicah ngan kari ayam
bersama kopi O kat Big Bowl di Taipan Inanam
Lepas mkn...beli la reload utk diri sendiri, ibu & adik kat kg
(kira anak solehah la tu..amin)
Dah tu pi beli bread ngan roti utk Yoyo
(ala anak aku tu mmg lebih suka mkn bread dr nasi)

Jln2 lg kjap masuk kedai majalah
Hah! tmpt ni mmg aku pantang masuk
bukan apa..bila dah masuk
mmg kompom aku akan beli majalah 
paling2 pun 1..
Klu ngam mood baik beli smpi 4 tau...haha
(tak kisah sbb bole claim ngan hbby balik..hehe)
Mingguan Wanita utk Hot Mama, ERing utk Hbby, E-baca & Angelina Ballerina utk Yoyo
Dah siap semuanya..bertolak balik 
naik bas je..hehe
sbb blum ada lesen lg 
InsyaAllah akan dapat jugak nnti
mudah2an amin.....


Thanks kerana membaca. Tekan LIKE kalau suka :)

6 Cupids ❤:

ciK mOt ©™ said...

suka eh mama baca majalah...

Just said...

aku pun suka majalah.. dulu masa sekolah, majalah remaja... bila masuk U, majalah Eh, bila sdh kawin, Pa&Ma... ketara betul perubahan dia kan.. skrg ni nda sudah.. jarang2..

nelly said...

suka baca majalah ?
hehe

Hot Mama said...

@ciK mOt ©™ suka sgt2 cik mot..kat rumah dah berlambak majalah sana sini..ehehe

s.y.a.r.q said...

alahai..cumelnye hubby panggil baby..hikhikhik...da ade anak pon stil romantic..bagus... :)

Hot Mama said...

@s.y.a.r.q hehehe..dah biasa kena panggil gtu..mula2 rasa segan ngan malu tp dah lama rasa ok dah..tQ :)

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails