!! Live.Love.Laugh !!

Tuesday, January 25, 2011

Home » , , » Apa Fasha Dan Jejai Berpisah?

Apa Fasha Dan Jejai Berpisah?


KL, 21 JAN 2011: Terkejut ada, tak percaya pun ada bila Murai Batu dikhabarkan dengan cerita panas yang satu ini. Terima kasihlah kepada teman Murai Batu yang kecil molek yang sudi menyampai cerita yang agak panas ini.

Khabarnya, aktres kontroversi Malaya, siapa lagi kalau bukan Fasha Sandha telah pun putus cinta dengan buah hatinya, Jejai. Memang sukar untuk Murai Batu percaya, tapi informer Murai Batu bersungguh-sungguh mengatakan berita tersebut benar.
Mari kita dengar penjelasannya.

Jelasnya, hubungan antara mereka putus disebabkan kerana Jejai sudah tidak tahan dengan perangai Fasha yang dikatakan agak suka 'meroyan' tak tentu pasal. Dek kerana itu, Jejai yang juga merupakan bekas suami Nora Danish ini dikatakan angkat kaki kerana tak mahu pening-pening lalat memikirkan sikap aktres jelita itu.

Sukar untuk Murai Batu mempercayai cerita tersebut, namun kata teman Murai Batu kisah berkenaan memang benar.
Tak dinafikan, Murai Batu sebenarnya pernah mendengar kisah panas ini, tapi Murai Batu enggan mempercayainya. Namun apabila teman terdekat ini datang berjumpa dan bercerita kepada Murai Batu, ia sedikit sebanyak telah membuatkan Murai Batu berfikir dua kali, sama ada betul atau tidak cerita ini.

Malah dalam satu pertemuan baru-baru ini, Fasha mengakui yang mereka masih lagi pasangan kekasih. Jadi yang mana satu betul, Murai Batu pun tak tahu nak cakap apa.

Murai Batu tak mahu menyokong mana-mana pihak, tapi jika betul seperti yang dikatakan Murai Batu harap Fasha mahupun Jejai, buat banyak-banyaklah bersabar.

Tapi kalau cerita yang Murai Batu dengar ini salah, Murai Batu amat gembira dan mendoakan agar mereka berdua cepat-cepatlah menamatkan hubungan cinta tersebut dengan ikatan yang sah. Lagi cepat lagi bagus kerana tidak akan ada lagi kisah-kisah kurang enak boleh dijaja.

Sumber : MURAI

Dah heboh crita pasal Fasha Sandha putus ngan Jejai
tu ari pasal isu berbikini...hmmmmmmm
Tak tahu nak cakap apa dah pasal Fasha Sandha ni...
Tak apa la Fasha..masih muda & cantik lg..
Ada masa lg untuk membuat pilihan kan...

Thanks kerana membaca. Tekan LIKE kalau suka :)

10 Cupids ❤:

ciK mOt ©™ said...

hurmm mama...ni dikatakan hukum karma...kan kan..

Hot Mama said...

@ciK mOt ©™ btul tu Cik Mot...tp syukur la dia ni still bercinta lg...klu dah kawin kan tak pasal2 naik mahkamah lg..huhu

kakchik@ella said...

hihihi .. dh 3, 4 blog dah kakchik jmpa cite psl benda yg sama.

segmen gossip memang digemari ramai, kan. haha ..

Hot Mama said...

@kakchik@ella mmg btul tu sis...segmen gosip mmg btul2 hot!! ngee

ieda said...

hermm sekejap jer tuu .. nanti tgk lah .. dia baik balik ekekkek

Freaky said...

haha da break ke ? cm best je :P

||aLeaSaRa|| said...

tak tau nk komen apa he3...tapi tulah jgn kacau laki org!tu memey ntah bila nk insaf..aduh..tergosip pulak..he3...

Hot Mama said...

@ieda mmg btul tu..saja buat kontroversi..hehe

@freaky kunun2 la break..nda tau btul ka tidak..:D

@||aLeaSaRa|| setuju sgt..minta benci btul ngan org yg suka meruntuhkan rumahtangga org...begitu ramai yg bujang teruna nak jugak ambik hak org...menyampah!!! marah la pulak..hehehe

Ellen said...

hahahaaa...memang sah dah tu bercerai sis...mau tengok komen hebat p lah tengok entry sa pasal mereka bercerai ni..ada cerita panas..pengakuan dari nes yang merawat lagi tu..adoiii...

Hot Mama said...

@Ellen yakah? nanti sa terjah ke sana...teruk ba...nasib baik lawa...ehehe

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails