!! Live.Love.Laugh !!

Monday, January 10, 2011

Home » » Ayam goreng fevret YoYo

Ayam goreng fevret YoYo

dont judge a book wit da cover k...hehe
Ayam goreng fevret anak aku ni...Rupa dia mmg mcm tu...
Tp klu mkn nak kena 2 pinggan jugak..hehe
Abis my diet o....ahakssss

Senang je resepi dia 
bawang putih, sos tiram & sos cili secukup rasa korang
Kalau ayam byk letak la byk tp klu ckit tu ckit la jugak
pandai2 la korang...hehe
bawang putih tu tumbuk lumat & campur ke tiga2 bahan td
tu kat kepak ayam..perap la dlm 2 jam ke...
lepas tu goreng kecikkan 
api ckit yer takut hangus...lepas tu siap...

p/s petua nak tau kepak ayam tu dah masak senang je...cuba patahkan hujung kepak tu ngan penyepit klu senang patah kira dah masak la tu...



Photobucket

Thanks kerana membaca. Tekan LIKE kalau suka :)

5 Cupids ❤:

tomatokering :) said...

waaa~ sedapnyeh !! :D

SYaMiLa said...

mmg suka sgt kalau ayam goreng rupa camtu...he3...


My recent post " Hadiah Untuk Pemenang GA…sabar yea…"

❤ Baby Yats ❤ said...

@tomatokering :) mmg syedap ni..cuba la..:)

@SYaMiLa ye ker?? mesti cuba buat ni..makan panas2 syedap giler..hehe

SYaMiLa said...

@❤ Baby Yats ❤

sedap sampai giler tu yg tak best tu...he3...gurau je...

esok la wat..ayam rasanya ada lagi glm freezer..

My recent post " Hadiah Untuk Pemenang GA…sabar yea…"

zih@n said...

nak cuba nti..makan dgn nasi ayam..hehe.

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails