!! Live.Love.Laugh !!

Thursday, January 13, 2011

Home » » BE Nuffnang baru utk tahun 2011

BE Nuffnang baru utk tahun 2011

BE baru aku Maxis Q4 Om Nom Nom Roadtrip LR

Bila kelmarin blogging sana sini situ...
Semua crita pasal BE baru..
Cek kat tmpt aku masih teda lg...
Cuma tu City Chain Titus Xma LR ja dr tahun lalu lg
dia tetap setia duk kat BE aku tu..ngeh3

Tapi bila pagi ni cuba2 buka Nuffnang...
Cuma nak tgk hit semalam sampai berapa ja..
Bulih la..
terus pula tergerak hati nak tgk kat Earnings tu..
Jeng..jeng..jeng...
Ada baru la...tersenyum gembira aku kat rumah ni

Waktu on lappy td mata masih mengantuk
tp bila nampak ada BE baru...
Terus segar bugar ni..
Tak sia2 aku berblogging mati2an beberapa ari ni...hahaha
Mati2an ar....miahahaha

Apapun terima kasih pada NUFFNANG kena bagi aku peluang
I lap u la...ngee



Photobucket

Thanks kerana membaca. Tekan LIKE kalau suka :)

6 Cupids ❤:

ciK mOt ©™ said...

wahh...best tu...sure masyuk ni...
selamat pagiiii

❤ Baby Yats ❤ said...

@ciK mOt ©™ harap2 la ni cik mot...
selamat pagi jugak :D

beaty said...

tahniah owh ad dapat BE

Ellen said...

Tahniah sis...best kan dapat BE..boleh tambah pendapatan..hehe

caliph shuriken said...

congratz ^^

❤ Baby Yats ❤ said...

@beaty tengkiu...hehe

@Ellen tQ Ellen...mmg best la tp tak mcm Ellen dah byk BE..:)

@caliph shuriken tengkiu :D

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails