!! Live.Love.Laugh !!

Monday, January 24, 2011

Home » , , , , » happY sUndaY ~23/01/2011~

happY sUndaY ~23/01/2011~

Kelmarin hbby bawa jln2 kat suria &
belanja mkn kat Kenny Rogers
celebrate sbb aku kan lulus tu ujian QTI
Photobucket
Aksi2 kat Kenny Rogers..ehehehe

Lepas siap makan
rehat2 sekejap
dah tu aku jln2 kat metrojaya
tgk2 ja kunu tu
Last2 tersimbat juga
beli sepasang kasut
ala2 ballerina

kasut ni sgt2 selesa
Aku sebenarnya 
teringat ckp tutor aku tu ari
klu bole waktu test JPJ tu nnti
cuba guna kasut yg style ala2 ballerina
sbb dia nipis jadi
waktu nak tekan minyak & clutch tu
dpt rasa jd senang ckit 
la nak handle minyak & clutch

Tapi mmg btul la
last belajar ari tu 
aku guna kasut nike sukan tu
sekali waktu tekan minyak tu
btul2 aku nda terasa ni
sbb tu kasut tebal tapaknya
last2 aku buka kasut ni..miahaha
terpaksa belajar berkaki ayam 
nasib ada stokin la...ehehehe

Lepas sakan aku jln2 ke sana ke mari 
hbby bawa balik
Pasal tu kelmarin teda aku berblogging
huhuhu


Thanks kerana membaca. Tekan LIKE kalau suka :)

5 Cupids ❤:

ciK mOt ©™ said...

bestnya jalan2...semalam petang ujan...nak kuar tak pat...alih2 dok umah jelah seharian...

pagi hot mama...

Ellen said...

wah..sempat p Metro lagi..ellen keja depan tu pun jarang ke sana...hehe

Hot Mama said...

@ciK mOt ©™ mmg aktiviti kami hujung minggu kluar jln2 pi makan...hehehe
kat cni kelmarin panas la...

@Ellen sempat tu Ellen....depan suria? yg mana 1 tu ar?

PuanBee said...

dulu bee test pakai kasut sukan jugak! hehe dan bee suka gak berkaki ayam tp sekarang dah tk kisah!

Hot Mama said...

@PuanBee ya kah? hehehe
klu dah ada lesen tu mmg tak kisah dah kan..bestnya...hehe

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails