!! Live.Love.Laugh !!

Saturday, January 8, 2011

Home » , » KECEWA!!!

KECEWA!!!

Sepatutnya hari ni..aku pi test QTI tp d sebabkan last tambah
masa 2 jam hari tu banyak yg sangkut2
terpaksa la my tutor kasi cancel & suruh tambah jam lg ni...

Kecewanya padahal semangat dah ni...huhuhu

Sebenarnya mmg salah aku jugak sbb entah kenapa..
semua dah ok dah tahu tp bila time bawa kereta
asyik2 mati time kat simpang jalan..dah tu time
belajar bukit balik2 kereta terundur balik nda
pandai maju...

Bila balik rumah...Hubby tanya la...mcmana hari ni belajar...
Aku pun mengadu la itu & ini...

Hubby cakap la...mungkin aku stress byk sangat berfikir
tentang ambik lesen ni
Memang betul la ckp hubby tu...Aku kalau boleh
tak mau lg tangguh2
tu yg buat aku stress kot...

Jd kelmarin my tutor call bagitau jadual masuk litar balik...
Kalau tiada aral melintang 14hb ni masuk lg tambah 2 jam hanya utk
belajar bukit, parking & 3 penjuru...
Rasanya cukup tak tu ya...sbb kat laluan aku
dah ok bulih la tahan dah tau nak tukar2 gear
Cuma bahagian dlm litar ja tu yg slalu tak pass...huhu

Ya Allah...berikan la aku keyakinan diri & jangan la patahkan semangat hambamu ni...amin

Photobucket

Thanks kerana membaca. Tekan LIKE kalau suka :)

6 Cupids ❤:

BuLat i2 CirCLE said...

kte serupa..dh tue2 bru nk wt lesen kete..adess!!tp sy dh nk test sok..wish me luck ea..muge2 dpt jpj yg spotim..keh3

beaty said...

wah ko p QTI da ka?? d mana?? heheh sa blm p lagi tutor pn blm tau lagi sapa

❤ Baby Yats ❤ said...

@BuLat i2 CirCLE ya la...bestnyer...mudah2an awak lulus..amin :)

@beaty a'ah mau dah ni tp blum pass2 bawa lg...hehe
sa cni blajar d ADC bantayan tu..

AiDa AzRyN said...

akak lepas clutch byk kot... tu yg mati enjin... kna lepas pelan2... klu enjin bunyi cam kuda tu,akak cpt2 tekan clutch blk... :)
gudluck nanti.. ;D

❤ Baby Yats ❤ said...

@AiDa AzRyN tu la tu...huhu
tengkiu dear :)

BuLat i2 CirCLE said...

qti??xbuat pown..sy kat ganu..jd buat lesen kt ganu la..hehe..muge2 sok lulus..hehe

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails