!! Live.Love.Laugh !!

Wednesday, January 26, 2011

Home » , » Mendung tak bererti hujan dan langit tak selalunya cerah

Mendung tak bererti hujan dan langit tak selalunya cerah

Ingat tak lirik lagu tu..

"Mendung tak bererti hujan"..lalala 
aku tak tau lirik seterusnya...hahaha

Bukan nak cerita ttg lirik lagu ni...
sebenarnya aku bru ja jemur kain...
sibuk blogging dr pg terlupa pula 
nak jemur kain tu td...sekali teringat
bru sibuk2 nak jemur...Tp...
tgk cuaca lain macam ja ni....

Mendung2 angin pun sepoi2 bahasa...
duduk berfikir seketika..
"Haruskah aku jemur @ tidak ni?" Hatiku berkata2...
terus mengeluh mcmana la bulih lupa jemur td pg...
hmmmmmm dah tua kot tu la pndi lupa...miahahaha

Bila teringat lirik lagu tu...
Aku teruskan ja la niat utk 
jemur kain tu...
Aku cuma berharap lepas dah 
kain2 aku kering
suka ati la nak hujan lebat kah @ 
gerimis mengundang
yg penting kain aku dah kering...

la bulih2 lg request mcm tu
dah salah sendri lupa..
tawakal ja la...ehehehe

Thanks kerana membaca. Tekan LIKE kalau suka :)

9 Cupids ❤:

Ujang9897 said...

hihi

DiNaZ said...

dinaz selalu beli pelastik putih yang balut buku sekolah tu kat kedai beli yang boleh potong ikut panjang yang kita nak bila nak hujan jerr dinaz pasang plastik pembalut tu atas ampai so dinaz x payah angkat baju tu tetap kena angin boleh kering tapi tak basah dek angin :)

Hot Mama said...

@Ujang9897 ehehehe

@DiNaZ ya la...pernah tgk org buat juga kat cni tp sendri tak pernah cuba..lenkali nak buat jugak la...tQ Dinaz..:)

x3,dayana said...

hii nk follow cni :),

singgah dan folo lah ye!

AziE said...

bagus idea plastik tu

Ellen said...

ni kes kain nda kering kah ni sis...sedih sa dengar...hehe

Hot Mama said...

@x3,dayana ok tQ :)

@AziE ya mmg btul tu..ehehe

Freaky said...

kat utara cuaca panas :( sangat senang nak jemur

Hot Mama said...

@Freaky sini mendung ja ni...klu malam punya la sejuk mcm d korea ja rasanya...haha

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails