!! Live.Love.Laugh !!

Monday, January 31, 2011

Home » , , » Place Your Free Ads From KakLong Aina

Place Your Free Ads From KakLong Aina

Pada sesiapa yang ada banner tu
Dah buat cantik2 kan..
tentu nak publish kat org

Senang ja nak yg berbayar pun ada
Nak yg free pun ada..
Klu rasa2 nak free tu 
tp mmg la nak free kan

Pi la blog KakLong Aina
Kat blog dia 
Ada buat ruangan letak
Banner secara percuma 
Tapi ada jugak syarat2nya tau

Kena:
- Jadi follower KakLong
- Buat entry/notes credit to KakLong.

Mudah ja kan..hehe
Ada 2 jenis banner bulih letak kat ctu:
yg ni size 180X60
yg ni pula 125X125
 Jadi Pilih2 mana berkenan..
Kalau berminat..
Just klik ruangan iklan yg kosong tu ja..
Ba apa tunggu lg
dah kena offer free kan
Terjah la blog KakLong Aina


Thanks kerana membaca. Tekan LIKE kalau suka :)

6 Cupids ❤:

CIK TOM said...

wah baiknya hati dia...

ciK mOt ©™ said...

salam mama..kita blogger picisan jek...tak mampu nak adakan iklan cam gini...

Hot Mama said...

@CIK TOM Cik Tom dah kembali...rindu ngan Cik Tom..huhu
baikkan dia Cik Tom..:)

Hot Mama said...

@ciK mOt ©™ a'ah...hehe :)

Ellen said...

bestnya kalo ada free2 ni kan sis..hehe

Hot Mama said...

@Ellen mmg btul tu len..benda free paling bagus dlm dunia..haha

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails