!! Live.Love.Laugh !!

Wednesday, January 12, 2011

Home » » S.E.P.I

S.E.P.I

Tiba-tiba pula rasa sepi di hari rabu
waktu tengahari yang panas terik ni..huhu
Beremosi la pulak ni...Bila rasa sendiri2
kat rumah ni memang lain macam la..

Nasib jugak ada lappy meneman diri
utkku berblogging & layan facebook..
Kalau tak pun layan tgk TV &
menternak badan la jawabnya...

Berblogging ni pun bagus bulih dapat
kuruskan badan kan sbb aku kadang kala
pandai nda ingat mkn bila
dah on lappy ni...hahaha

Berbalik kpd tajuk kat atas tu...
Aku rindu pula ngan hbby yg nun jauh beribu batu...
cehhhh rindu pun nak bgtau org
Dia skrg ada kat Pulau Pinang tgh ikut
seminar Nestle Team Building kat sana...
Dah 2 hari kat sana...semalam sempat
3G kjap je sbb jadual dia padat kat sana tu..

Aku tu sempat lg berpesan bawa
ole2 dari sana...miahahaha
Tapi kat sana tu apa yg
istimewa & sesuai dibuat ole2...

Komen korang???

Photobucket

Thanks kerana membaca. Tekan LIKE kalau suka :)

6 Cupids ❤:

Just said...

kadang2 klu ari2 on9 sampai nda tau mo surf apa kan? heheheh.. :D

rizwan's sweetheart said...

faham perasaan bila berjauhan dengan yang tersayang

anyway... ada soklan kat blog fda yang perlukan pendapat kamu

❤ Baby Yats ❤ said...

@Just ya ba btul tu just..hehe

@rizwan's sweetheart tQ sbb memahami :)

mohd sasuke said...

surh ari2 mmg jd blur..x tau nk surf ape da..kih3

Ellen said...

ui sis, lonely plak ko ni..

Kalo di pulau pinang, minta beli jeruk campur..sedap tu..memang femes d sana..hehe

❤ Baby Yats ❤ said...

@mohd sasuke ya btul tu..kena slalu cri idea lg..huhu

@Ellen ya ba ellen..lonely tul aku...ahaksss
yakah?? ba nnti ku kasitau hbbyku tu pun klu dia sempat lg berjln2 sana..
btw tengkiu ellen..hehe

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails