!! Live.Love.Laugh !!

Tuesday, January 18, 2011

Home » , » UFO lawat Menara KL?

UFO lawat Menara KL?

Objek terbang yang tidak dikenali atau UFO (dalam bulatan) dirakam di ruang udara Menara Kuala Lumpur pada Selasa lalu
KUALA LUMPUR - Seorang penyelia kanan sebuah projek pembinaan di sini terkejut apabila mendakwa terlihat satu objek pelik yang dirakamnya melalui telefon bimbit melintasi ruang udara Menara Kuala Lumpur Selasa lalu.

Abdul Jalil Ibrahim, 50, berkata, pada kejadian pukul 7.46 pagi Selasa lalu, dia sedang merakam pemandangan awan dari tingkat 51 sebuah bangunan yang sedang dibina di sebelah sebuah hotel di Jalan Ampang di sini menggunakan telefon bimbit milik kawannya.

"Pada mulanya saya tidak menyedari ada objek pelik seakan-akan UFO (Objek Terbang Yang Tidak Dikenali) di dalam rakaman ini tetapi selepas empat hari, rakan setugas saya beritahu ada benda pelik pada gambar yang saya rakam dengan telefon bimbitnya.

"Apabila diteliti, saya terkejut melihat sebuah objek pelik berbentuk piring dan bujur berwarna hitam di ruang udara Menara KL," ceritanya lagi ketika ditemui Kosmo! semalam.

Bagaimanapun Abdul Jalil berkata, dia tidak dapat mengesahkan apa sebenarnya objek berkenaan walaupun jarak tapak binaan dengan Menara KL hanya sejauh satu kilometer.

Sumber : KOSMO

Skrg ni dah mcm2 kejadian kat dunia ni...
yang pelik2 pun ada...
Dan cerita ttg UFO ni pun bukan lg 
perkara baru kan...hbby aku paling suka
cerita pasal UFO ni..dia punya impian 
mau tgk btul2 depan matanya
tu UFO..adakah????..hahahahaha
Dia terlalu obses la tu...keh3

Photobucket

Thanks kerana membaca. Tekan LIKE kalau suka :)

4 Cupids ❤:

BuLat i2 CirCLE said...

btl kew neh???nk jmpe alien rse..hek3

Hot Mama said...

@BuLat i2 CirCLE nda tau la pulak btul ke tidak ni...bagus klu ada kan..mo minta sain autograf dulu..hahahaha ;p

marionette.life.goes.wrong said...

klu sy jumpa durg ney, cnfirm mau naikk :D

Hot Mama said...

@marionette.life.goes.wrong hahahaha free to fly..;D

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails