!! Live.Love.Laugh !!

Saturday, February 19, 2011

Home » , , » Ally Iskandar Tak Takut Hilang Peminat

Ally Iskandar Tak Takut Hilang Peminat

Ally Iskandar Tak Takut Hilang Peminat

Ally Iskandar telah melansungkan pertunangan dengan Nur Aisyah Zainal pada 11 Februari lalu.
PETALING JAYA: Pengacara Malaysia Hari Ini, Ally Iskandar, 35, memberitahu tidak kisah akan kehilangan peminat wanita apabila mengambil keputusan untuk mendirikan rumah tangga dengan Nur Aisyah Zainal, 26, pada penghujung tahun ini.

Jelas Ally, dia lebih memikirkan masa depan dan kehidupan berkeluarga berbanding pandangan peminat-peminatnya.

“Saya tidak fikir peminat-peminat saya lari selepas berkahwin, lagipun saya selalu berfikir sampai bila saya akan diminati terutama ketika umur semakin meningkat.

“Saya lagi takut jika tidak kahwin. Sekarang mungkin ada orang yang ingin lihat wajah saya tetapi bila sudah tua siapa yang akan tengok kecuali isteri dan anak-anak sendiri,” ujarnya ketika ditemui di Sri Pentas.

Ally mengakui tahun ini merupakan tahun paling sesuai untuknya mendirikan rumah tangga.

Pasangan ini melangsungkan majlis pertunangan pada 11 Februari lalu di rumah kakak Aishah di Taman Sri Intan, Ampang, Selangor.

Tambah Ally, perkenalan sejak tahun 2008 itu telah membuahkan bibit-bibit cinta antara mereka. Malah keluarga kedua-dua pihak turut senang dengan hubungan tersebut.

“Saya mengenali Aishah pada tahun 2008 tapi ketika itu hanya sekadar kawan biasa sahaja sehinggalah tiga bulan lalu kami benar-benar rapat.

“Keluarga saya juga suka kepada Aishah dan sebelum ini mereka menyebut nama Aishah sebagai calon isteri saya,” katanya.

Ketika ditanya keistimewaan wanita ini pada matanya, Ally memberitahu bahawa dia selesa bersama wanita tersebut.

“Saya rasa selesa bersama dia, ke mana juga saya pergi saya tetap ingin melihat dan berjumpanya.

“Dari segi kerjaya dia juga memahami bagaimana pekerjaan saya, dia juga sibuk dengan perniagaannya,” ujar Ally.

Dalam pada itu, Ally turut meminta maaf kepada peminat dan media yang tidak diberitahu tentang majlis tersebut.

Jelas Ally, dia menghormati permintaan kedua-dua pihak yang mahu majlis tersebut dijalankan secara tertutup dan peribadi.

“Kami hanya menjemput ahli keluarga terdekat sahaja dan bukan berniat merahsiakan perkara ini kepada semua,” katanya.

Sumber : mStar


Thanks kerana membaca. Tekan LIKE kalau suka :)

5 Cupids ❤:

khalidahmacambaguss~O_o said...

tak takut hilang peminat?
ada ke orang minat dia?
ahakss...;p

s.y.a.r.q said...

ala.........melepas!! T________T uhuk2..hahaha

Pert Alpah said...

aiee hehe aku pun minat tema merah putih ni hehe

Pert Alpah said...

aiee hehe aku pun minat tema merah putih ni hehe

StellaClaire-Richard said...

sama cantik, sama padan..ngam la dorang tu.
nda sangka umur si Ally 35 suda pula.

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails