!! Live.Love.Laugh !!

Friday, February 4, 2011

Home » , , , , , , » Backlink yang cukup membantu untuk dapatkan trafik tinggi

Backlink yang cukup membantu untuk dapatkan trafik tinggi

Salam pagi semua

Hari ku sungguh gembira hari ni
Nak tau kenapa?
Sebabnya sekali lg aku dpt trafik yg tinggi..
buka2 ja lappy nak on9

Cek kat Stats &Nuffnang
byk trafik masuk semalam

Aku jugak masih blogwalking seperti biasa
walaupun sana sini ada bg trafik free
Cukup berterima kasih pada mereka
Sungguh mulia hati dorang kan bg trafik
kat blogger baru mcm aku ni..

Backlink terbaru aku dapat dari


klik gambar utk jelas

 dan yg ni pulak baclink trafik yg aku dpt setakat ini

klik gambar utk jelas
sungguh tak percaya kan
biasanya aku cuma hit pun 200uv ja
skrg aku boleh hit lebih lg
terima kasih bebyk pada mereka
Antara backlink yg aku dpt


terima kasih pada mereka yg memberi trafik free
tanpa meminta ganjaran

Entri berkaitan : 



Thanks kerana membaca. Tekan LIKE kalau suka :)

10 Cupids ❤:

Azura "Banyak Cakap" said...

hurray, bestnya geng, hehehe. :)

AiDa AzRyN said...

wah tahniah! XD

Khairul Atikah @ Cik Yuki said...

beshnyyyyy.....huhu

Adyshariz said...

ye btui tu..hehe

aisha pon dh masuk ke4..backlink tu..mmg UV mencanak graph kat nuff..

btw, slamat berkenalan, hot mama

Yanie J said...

cngrt sis :)
yg autobacklink tu yanie nk try..thanks sis for info :)

Belalang Hijau said...

perh...mantap tu...

cik fara @ fanadz said...

hehe.samala.terkejut arini tengok trafik banyak dari biasa..semua dari kozmiro..:)
nway, salam kenal~

cik fara @ fanadz said...

hehe.samala.terkejut arini tengok trafik banyak dari biasa..semua dari kozmiro..:)
nway, salam kenal~

Del Glamiva said...

Wohooo congrats Yats!

gaung said...

wah congrat! banyaknya..kami pun nak try lah.

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails