!! Live.Love.Laugh !!

Friday, February 11, 2011

Home » , , » Dapat tambahan bintang dari Nuffnang

Dapat tambahan bintang dari Nuffnang

Assalamualaikum dan selamat petang semua

Cerita pada petang ni ( macam sungguh formal pulak..ahaks ) tiada la saja nak buka-buka cerita pasal Nuffnang ni...Dah lama jugak tak merasa BE baru kan...BE yang ada sekarang dua...yang aktif cuma satu ja...walaupun tak banyak masuk tapi yang penting hari-hari bertambah sikit-sikit...kata orang.."sikit-sikit lama-lama jadi bukit"..

Alkisahnya begini..aku sungguh berasa keliru mengenai pemberian bintang yang ada kat account Nuffnang tu...Adakah dia berdasarkan cara letak ataupun berapa banyak yang akan kena klik...

Penamat kekeliruan aku tu...Aku pi la hantar tiket kat pihak Nuffnang kira lagi senang la kan...dan ini balasan yang aku dapat dari pihak mereka...

klik gambar untuk lebih jelas lagi
Jadi segala kekeliruan aku tu telah terjawab akhirnya...haha...rupa-rupanya begitu pulak ya...macam jakun ja adidi...tapi kata orang kalau malu bertanya sesat jalan kan...jadi tanya pada yang pakar la...

Dalam kekecewaan aku belum lagi dapat-dapat BE baru...Tapi aku gembira sebabnya bintang kat Nuffnang aku dah pun bertambah...Syukur alhamdulillah....


Apa-apapun...terima kasih NUFFNANG...jangan lupa ya BE untuk aku tu..ngee


Thanks kerana membaca. Tekan LIKE kalau suka :)

11 Cupids ❤:

Ellen said...

wah..tahniah Sis..Ellen ni dah tak merasa apa2 dari nuff sejak tahun lalu..dah nak merajuk ni..BE sekarang pun langsung tak da....cian kan..huhu

Lina said...

yats..aku pun ada masalah nuffnang jg..dlm blog aku ada iklan mnari2 tp dlm nuffnang ndada pun be atau me yg baru d tulis..langsung satu pun teda..aku tanya durg len yg durg ckp..

Hot Mama said...

@Ellen tengkiu len...tak tau kenapa ngan nuff skrg ni kan..kedekut nak bg BE dah..huhu

Hot Mama said...

@Lina samala kita tu...mcm2 yg keluar tp iklan disneyland tu mmg BE ku yg aktif skrg klu yg lain tu mmg teda2 ba tu...nampak mcm byk ja kan..ehehe

beautyinsilence said...

sbb tlmpau ramai dah blogger...2yg dorg kedekut..huhh...
aku lg lar tetau pa2 ni.ehehe
tepek kn jak iklan nya d sidebar~
huhu.........

Amirez said...

tahniah :) banyak bintang tu. blog saya kalau LR cuma 1 bintang je huhu

Ellen said...

hehhe...banyak kali sudah sa send tiket sama tu nuff memang lain sa tanya lain dorang jawab ni..sa tanya eng pun sama, sa tanya melayu pun sama...sa mo tanya portugis kali baru dorang dapat bagi answer...hehe

Hot Mama said...

@beautyinsilence a'ah kali la tu...nda apa kate..pelan2 masuk jua tu..aku dulu pun gtu..nda tau apa2 tp bykkan bertanya dan membaca info tentang nuffnang ni nnti kau faham tu..:)

Hot Mama said...

@Amirez terima kasih..takpa nnti pandai tambah2 macam mama jua tu..:)

Hot Mama said...

@Ellen ai len...apa jua yg kau tanya durang tu..haha
ba nda kau cuba bahasa korea pula lepas ni..ehehe

Pert Alpah said...

minta siket earning hehe

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails