!! Live.Love.Laugh !!

Friday, February 25, 2011

Home » , » Demam selesema

Demam selesema

Demam selesema..
aku tak berapa sihat hari ni..
Rasa macam nak sakit ja dari semalam..
mungkin dapat sakit dari Yoyo..

sebabnya Yoyo sekarang tengah batuk & selesema
mujur dia tak demam...
aku rasa bagus lagi demam panas kira ok..
Sebabnya kalau mau sakit selesema ni 
Waktu mula2 jadi time hidung keluar2 air ja
Memang rasa teruk sebab kepala rasa berat

Tapi bila selesema dah jadi kira ok la sudah
Cuma lepas tu penghabisan sakitnya ialah batuk
Selesema dengan batuk ni memang kawan karib
Ibarat irama dan lagu

Sekejap tadi dah makan ubat
sebab tak tahan kepala berat sangat
Dan sekarang rasa nak rehat kejap

Harap2 selepas rehat sekejap ni
aku akan ok sebab sebagai ibu & isteri ni susah sangat
bila sakit2 ni...
Biarpun payah terpaksa gagahkan diri pegi masak & urus hal2 rumah
selagi bole lah...

Ok..rasanya blogwalking hari ini terpaksa tangguh dulu kjap
mkin ptg sikit @ malam baru sesi balas kunjungan kat blog rakan2..

da...mau tidur kejap...


Thanks kerana membaca. Tekan LIKE kalau suka :)

8 Cupids ❤:

Gimi said...

Rehatkan diri, makan ubat..

Ila said...

tak bestkan bila kita demam...yelah,kalau sakit,spelah nak jaga anak2 kan

Ellen said...

dui na..kesian ko sis...harap sembuh cepat ahh...mo minta manja2 bah tu ada sdh kawan balik kan..hehe

AiDa AzRyN said...

Hope cepat sihat ye kak! :)

Hot Mama said...

@Gimi trima kasih..dah mkn td :)

Hot Mama said...

@Ila mmg tak best...sbb trus teda mood nak buat apa2...tu yg susah mcmana sakit pun kena bangun juga pi masak utk anak :)

Hot Mama said...

@Ellen tQ Len...kunun2 minta manja2 la ni..hahaha

Hot Mama said...

@AiDa AzRyN tQ dear :)

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails