!! Live.Love.Laugh !!

Thursday, February 17, 2011

Home » , , , » Gaya aksi kesayangan hamba

Gaya aksi kesayangan hamba

Antara aksi-aksi anak buah kesayangan aku...
Nur Raudhah Nadirah aka Odah





note : pandai bergaya...kompom gila glemer ni..haha..bila kami berjumpa selalu ja buat aku sakit mulut..sebab terlampau nakal...tapi dia pandai pujuk aku..dia akan cakap..'ibu..belikan adik buku'..terus jugak cair hati aku tengok mukanya cumil tu..hehe..aku biasakan dia panggil aku ibu..sweet kan..Aku cukup rindu dengan dia.. :'(


Thanks kerana membaca. Tekan LIKE kalau suka :)

4 Cupids ❤:

diera_syadiera said...

cutenye die.. bjk bpsg lg.. same my name "NADIRA" ertinya luar biasa :P

Adzriel AB said...

amboi...pandainya bergaya... i like.

Hot Mama said...

@diera_syadiera cute kan..ehehe.. bagus klu nama ada erti ni..mmg luar biasa pun nakal dia ni..:D

Hot Mama said...

@Adzriel AB :)

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails