!! Live.Love.Laugh !!

Monday, February 28, 2011

Home » , , » Hari Isnin yang sibuk

Hari Isnin yang sibuk

Hari Isnin hari yang paling sibuk..sebab ni la hari 
pertama dalam setiap minggu..
Macam-macam yang ingin diselesaikan pada hari isnin...

Al-kisahnya...tadi aku pergi pejabat pos...bayar segala bil-bil yang ada..
Punyalah terkejut bila sampai kat sana...
ramai yang berdiri-diri kat luar ingatkan mati karan
Kalau macam tu susah la dah la penat-penat datang nak bayar bil..

Rupa-rupanya kat dalam dah penuh dengan orang...ada yang nak bayar bil, ada yang nak keluarkan duit ASB, bayar roadtax, renew lesen dan ada jugak yang masih nak cek saman lagi...

Disebabkan aku dah sampai...aku teruskan sajalah menunggu...
jadi pi ambik nombor..
Aku dapat nombor 2092..sekali nombor yang waktu tu baru 2064...
Hah!!! adihhhh...tak apala tunggu saja...malas lagi nak 
datang-datang esok..bikin penat betul...

Akhirnya berkat kesabaran aku tadi...aku dapat juga 
membayar segala bil tu...syukur alhamdulillah...
Lain kali aku tak mahu lagi datang berurusan di hari Isnin...
memang payah...hmmmm


Thanks kerana membaca. Tekan LIKE kalau suka :)

6 Cupids ❤:

CIK GADIS said...

hahak1sabo la mama..berakar gk nk tnggu nomb tuh kan.. =)

LATEST : KORANG KUTUK ALLAH DALAM TIDAK SEDAR

aiman rashidd said...

ceria selalu ok :)

Gadis Kurma said...

hehehehe..biasa tuh hotmama.. hari senin tambah2 ujung bulan..hehehe

Gadis Kurma said...

hehehe. biasalah tuh hotmama. hari senin tambah2 ujung bulan kannn...sabo2

Cekodok said...

nak tunggu tu yang tak tahan tu.. adoiii... gua cadangkan guna online.. hehe.. kan senang

Mawar Merah said...

Mak datuk. Kalau husband MM, dh lm dia angkat kaki. Hanya org yg berkesabaran spt kita je yg sggp menunggu (^.^)

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails