!! Live.Love.Laugh !!

Tuesday, February 15, 2011

Home » , , , » Menu malam ini 15/02/2011

Menu malam ini 15/02/2011

Menu malam ni...Udang goreng bersalut tepung + 
sayur tumis telur + sup jagung manis...
Anak dan hubby cukup suka & gembira dengan menu ni...
Kata Yoyo "menu malam ni macam kat restoran"..haha

udang goreng bersalut tepung
sayur tumis campur telur
Gambar sup jagung malas nak ambik la kat dalam periuk...haha
Waktu aku buat n3 ni baru siap masak...
anak aku si Yoyo dah melahap kat depan tv...
dia bersungguh2 kata sedap sup yang aku masak tu...
Jadi sekarang aku mahu pergi mandi dan selepas itu acara makan2...miahaha
da bye...selamat menjamu selera semuanya...


Thanks kerana membaca. Tekan LIKE kalau suka :)

5 Cupids ❤:

mykhalis said...

ermm..sedapp.. lapa gile rasenye

Nancy Poh said...

macam sedap la udang goreng tu..adoi..nasib bek baru makan seafood goreng2 tadi..kalau tak, meleleh air liur kat hostel ni..huhu

lula said...

wah...terliur tgk hot mama yer lauk..lapar lapar lapar~

StellaClaire-Richard said...

wow..pandai ko masak aa..nmpk sadap..

Just said...

udang mmg selalu buat aku terliur yats!!!

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails