!! Live.Love.Laugh !!

Saturday, February 19, 2011

Home » , » Pentingnya translate dalam blog

Pentingnya translate dalam blog

Pentingnya translate dalam blog...Kenapa aku cakap macam tu...ini adalah antara sebab-sebabnya..



Dulu aku tak berapa ambil kisah pasal ni..tapi bila nampak ada ramai dari luar negara datang singgah blog aku..

Aku tak patut biarkan macam tu ja...

Kesian pula..bila mereka datang jenguk blog ni...memang la tak faham bahasa aku tulis...

Untuk memudahkan mereka membaca apa yang aku tulis tu...sekarang aku dah letak widget translate tu...

pilih-pilih suka hati nak bahasa apa..hehe

Jadi sekarang lebih mudah untuk semua kan...


Thanks kerana membaca. Tekan LIKE kalau suka :)

7 Cupids ❤:

~NieZa~ said...

gud info!!
thnx sharing :)

Eyrique Ettiqaz. said...

mcm mana nak dptkan widget translate tu?

iwan_dextrous said...

bgus jugak idea nie..hihi

Belalang Hijau said...

betul tu...

tp kadang2 belalang terperasan yg visitor masuk ke blog belalang tu, dia dah siap guna google translate...

nice info

merahitujambu said...

good idea laa kamo ni

Belalang Hijau said...

cepat krole cepat!

cepat apply cuti dan balik kampung!

ngee

Lina said...

klu bahasa baku sabah kita nih yats, dpt jg d translate ka tuh..

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails