!! Live.Love.Laugh !!

Wednesday, February 16, 2011

Home » , » TAG 20

TAG 20

Dapat tag dari Stella
Terima kasih..ngee
Bila kena tag pasti ada soalan2 yang perlu di jawab kan..
Jom layan lagi..

1. Apakah yang sedang anda lakukan 30 minit yang lalu.
baru lepas lunch

2. Dua jam yang lalu?
Cuci kain

3. Anda suka
Makan & Shopping

4. Minggu lepas
Lulus test JPJ

5. Tiga lagu yang anda boleh dengar berulang ulang kali
Dakmie-Yang Terindah, Gil-It's Your Love & Bon Jovi-All About Loving You

6. Tiga binatang yang anda tidak suka
Tikus, Katak & Ulat Bulu..auwwwww

7. Lima fakta tentang anda. 
Kuat merajuk
Hot Temper
Suka Makan Seafood
Suka  warna pink
Tahun ini aku dah berusia 30 tahun..ngee

8. Tahun depan mungkin
aku akan dapat kereta baru..mungkin..tp mudah2an amin...:)

9. Saya tidak reti 
Buat kuih muih & biskut raya

10. Saya pandai
 Bertukang

11. Kawan saya
semuanya best...walaupun belum pernah bersua muka..

12. Saya ada
Suami & anak yang tercinta

13. Saya seorang
berfikiran positif & berusaha selagi mampu 

14. Adik saya
Aku anak tunggal..Ada 3 adik perempuan tiri & 1 adik lelaki tiri

15. Saya tidak pernah bosan dengan (senaraikan 4)
Internet, Television, Makan & Jalan-jalan

16. Bilakah kali pertama anda bercinta
Sekolah menengah

17. Perkara yang selalu orang tak percaya tentang anda
Umur aku...Selalu orang cakap aku masih awal @ pertengahan 20an...bangga sekejap..miahaha

18. Saya rindu
Arwah nenek aku.. :'(

19. Saya tak sabar
Dapat rumah & kereta sendiri.

20. Lima laman yang selalu anda layari.
Google, Blog, Facebook, Twitter & Nuffnang

Tag pada semua followers aku...Ambik ya jangan malu2..


Thanks kerana membaca. Tekan LIKE kalau suka :)

13 Cupids ❤:

Mrs. Right said...

jom join contest ni


http://farahmukhlisa.blogspot.com/2011/02/first-ga-from-divas-shoppe.html

StellaClaire-Richard said...

thanks for doing the tag. wow, dpt kreta baru ka..hehe

Freaky said...

tak suke ulat bulu gak... huhu

AngahSayang2314 said...

hehehe baru test jpj yeeee

Just said...

klu sdh dpt lesen mmg mo trus ada kreta sendiri tu yats takut lupa.. hehehe..

s.y.a.r.q said...

memang nmpk mude pon :)

Puanbee said...

bee nak ambik ni..hahaaa

Hot Mama said...

@Mrs. Right tQ :)

@StellaClaire-Richard urwelkam...masih dalam perancangan stella sbb nda sa pndi pandu kreta hbby sa tu..hehe

Hot Mama said...

@Freaky yakah? haha

Hot Mama said...

@AngahSayang2314 wah! bagus2...:D

Hot Mama said...

@Just ya betul tu just...ada kreta hubby sa tp nda sa pndi pandu tu sbb nda biasa kan...hehe

Hot Mama said...

@s.y.a.r.q yakah? haha..tengkiu2 :)

Hot Mama said...

@Puanbee ambik2..jangan malu2 ba..tengkiu ar :)

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails