!! Live.Love.Laugh !!

Thursday, February 24, 2011

Home » » Takut-takut berani

Takut-takut berani

Hari ini hubby balik dari outstation di Beaufort..
jadi kami sungguh gembira memandangkan beberapa hari
Cuma kami berdua anak-beranak saja tinggal di rumah..
syukur penyakit penakut aku waktu kecik dah tak ada..
Kalau tak memang sangat2 payah la...

Bukan dah berani sangat ada takut jugak tp 
Lebih takut kat pencuri dr hantu wei...
Sebab aku dengan yoyo ja kan..
Dah la kami dua2 perempuan ayu...hehe

kalau hantu tu bole baca2 lagi pandai hilang kan
tapi kalau orang ni...palis2 masuk kat rumah..
Sebelum tidur tu..aku berdoa semoga aku anak-beranak selamat
Apa2pun tawakal ja kepada Allah...


Thanks kerana membaca. Tekan LIKE kalau suka :)

3 Cupids ❤:

a t i E n a b E r n ! said...

awak ! mcm mne ye nak tukar font mcm awk nie ? ajra laa .. hehehehehhe.

beaty said...

wakaka..jaja2 ya..kalo hantu ok lagi kalo orang berperangai hantu yang p serbu d rumah kamu..bahaya tau

Ellen said...

so sekarang dah ada kawan la kan sis..hehe

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails