!! Live.Love.Laugh !!

Wednesday, February 9, 2011

Home » , , » Tarikh bersejarah 07/02/2011

Tarikh bersejarah 07/02/2011

Dua berita gembira yang terjadi pada 7/2/2011...Pada yang sedia maklum pada hari tu aku lulus ujian Test JPJ dan berita ke dua aku terima..Di kala aku dilanda perasaan untuk test JPJ..Adik aku juga dilanda perasaan kesakitan sebab nak bersalin...

Selepas saja aku habis test..aku call dia yang dekat hospital...dia kata syukur lah kau sudah selesai tinggal dia lg ni...Tp nda lama petang dekat2 maghrib dia call balik..Dia akhirnya selamat bersalin anak lelaki...alhamdulillah..Makin beramai lah anak2 buahku...kompom bersusun nanti minta duit raya...hahaha

Jom layan gambar baby boy ni..ehehe..adikku SMS dari jauh (dia dekat Lahad Datu & aku di Kota Kinabalu)





Memang bagus betul tahun 2011 ni kan...Di awal tahun lagi aku dah realisasikan azam aku tu...
Sekarang ingin usahakan azam yang berikutnya...mudah2an..amin....


Thanks kerana membaca. Tekan LIKE kalau suka :)

2 Cupids ❤:

AiDa AzRyN said...

comelnye! :)

puanbee said...

haha 2 bulan sebelum nk raya dah serbu bank yer..ank buah tersusun ingah jer..samalah kita!

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails