!! Live.Love.Laugh !!

Sunday, March 20, 2011

Home » , » Aku pengguna produk Biolyn

Aku pengguna produk Biolyn

Assalamualaikum semuanya...

Aku sekarang ni dalam proses untuk mengecilkan sedikit badan..haha
Sebab nampak sangat sekarang ni badan aku dah kembang semangkuk..
lebar di sana sini..hehe

Kembangkan...haha

Ini la akibatnya kalau setiap hujung  minggu pergi makan ja kan...
Jadi produk yang aku ambik sekarang ni dari Biolyn..
Produk ni baru ja aku cuba..
Yang bagusnya dia berasaskan buah-buahan dan sejenis serbuk..
cuma campur air ja mcm buat jus tu..

pic from website Biolyn

Aku beli perisa Strawberi..
nak cuba yang tu dulu la...
Beli 2 kotak dapat free botol shaker &
mask dengan harga RM78..
Setiap 1 kotak ada 10 sachets...kena minum
sebelum tidur 1 sachet sekali sehari..
Kira berbaloi la kan...


pic from website Biolyn

Syampu & serum ni aku dah guna dalam sebulan...
Alhamdulillah rambut aku dah kurang gugur
& byk dah rambut yang tumbuh...
Dan sekarang aku rasa rambut aku wangi, lembut
& nampak lebat biarpun rambut aku 
ni nipis...Bukannya apa kena jugak aku jaga2
sbb keturunan kami ni rambut gugur teruk betul..
Tu la selalu kena jaga...
kalau lelaki tak kisah la tapi aku  ni perempuan...

Aku berharap dapat la aku mencapai berat
badan seperti dulu...ngeh3
amin....

Cawangan Biolyn ni kat Sabah ada di
Suria Sabah Shopping Mall
Jenguk2 la kat sana nanti yer...
Note : selepas ni nak cuba produk Marine Collagen Biolyn la pula..
Sekarang ni kena jaga kesihatan sebab umur dah meningkat penyakit pun macam2 ada..
Kalau sanggup berabis untuk shopping beli barang..takkan tak sanggup berabis untuk 
barang kesihatan kan...:)


Thanks kerana membaca. Tekan LIKE kalau suka :)

4 Cupids ❤:

Lina said...

astaga yats..kem suda badan mu..aritu masa ko begambar jln2 d labuan mcm masi kurus..lebih2 laki mu sayang ko nih, mcm ari2 suda ko makan sedap aku tingu..haha..

Ila said...

betul tu..kesihatan kena jaga kan

Mawar Merah said...

1st time dgr. suka jugk produk2 berasaskan buah2 or bhn organik ni. tgk minuman dia buat enzyme kan? sng la berkumuh nnt. xde la jd sembelit.

beaty said...

ok bh..jan lupa bersenam ahh yats...

nanti kalo ok ni produk ko buat la testimonial

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails