!! Live.Love.Laugh !!

Sunday, March 27, 2011

Home » , » Aku suka makan Japan Boat Takoyaki

Aku suka makan Japan Boat Takoyaki

kredir to google

Macam ni la rupa Japan Boat Takoyaki tu...aku memang suka makan sampai beli 2 untuk aku sorang saja yang makan...haha...Bila datang kat Wisma Merdeka memang tak sah kalau tak beli ni...

Rasa dia memang sedap cuma bau sotong dia agak kuat jadi ada sesetengah yang tak makan sebab bau tu...kalau aku makan kat dalam kereta memang kompom kena marah oleh hubby sebab dia tak tahan dengan bau tu kuat sangat...hehe

Tapi aku tak peduli...makan punya pasal...aku cuma turunkan tingkap kereta supaya bau tu tak la terkurung dalam kereta tu nanti hubby pengsan pula...miahaha

note : sekarang Yoyo pun dah minat makan ni...dia cakap memang sedap la mami..hehe


Thanks kerana membaca. Tekan LIKE kalau suka :)

1 Cupids ❤:

Ellen said...

Wah sis..saya dan Nemo memang kali2 sanggup berbaris panjang semata2 mo makan benda ni..sedap giler..hehe

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails