!! Live.Love.Laugh !!

Friday, March 25, 2011

Home » , , » Dapat Buffered Earning yang ke 10 dari Nuffnang hari ini

Dapat Buffered Earning yang ke 10 dari Nuffnang hari ini


Hari aku dapat BE baru lagi la dari Nuffnang 
Berbanyak terima kasih la yer Nuffnang...
kalau hari2 dapat lagi la suka...haha

Tapi tetap bersyukur..alhamdulillah..
sebab sekarang ramai yang mengeluh susah dapat BE
Tak tau la apa yang menyebabkan jadi begitu kan..

Baru kelmarin update Blog Bio & Blog Manager tu..
tup..tup...hari ni dapat BE lagi la..ngee
Petua selalu yang aku dapat dari blogger2 yang lain...
Kena selalu update Blog Bio & Blog Manager 
tu supaya pihak Nuffnang akan tau sama ada
blog tu masih berpenghuni atau tidak...hehe

trafik aku setiap hari..ciput kan


Trafik yang tinggi tidak menjanjikan dapat BE..
aku pun tak tau nak jelaskan macam mana..
Kira rezeki aku kot...
sebenarnya malu nak tunjuk carta trafik aku tu...miahahaha

Apapun terima kasih sekali lagi kepada encik Nuffnang

pic from google


Thanks kerana membaca. Tekan LIKE kalau suka :)

3 Cupids ❤:

CahayaCintaIlahi said...

wah tahniah HM :)

puanbee said...

betul lah tu selalu update bio manager tu jer..

beaty said...

wah tahniah owhhh

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails