!! Live.Love.Laugh !!

Wednesday, March 16, 2011

Home » , , » Dapat Buffered Earnings yang ke 9 dari Nuffnang

Dapat Buffered Earnings yang ke 9 dari Nuffnang


Dapat BE baru lagi...

Hari ni baru dapat buka blog..
Saja2 jenguk kat Nuffnang mana la tau kan...

Sekali tengok memang benar aku dapat BE baru lagi...
Wah! terima kasih banyak2 kat Nuffnang sebab sudi juga letak BE kat blog
yang bersawang ni...

Nanti nak cuba aktif kembali...
Bukan sebab dah dapat BE baru tapi sayang gila pada blog ni sebab
kat sini la aku rasa keseronokan berkenalan dengan rakan blogger dr serata tempat...

Apapun sekali lagi terima kasih banyak2 Nuffnang
Kami semua blogger memang sayang sangat2...
ceh! nak jek sikit la..haha


Thanks kerana membaca. Tekan LIKE kalau suka :)

9 Cupids ❤:

AnnieMing said...

Great! Nuffnang is the best ;-D

beaty said...

wah bagus ..congrats ya

puanbee said...

tahniah 2..kerana nuff lah penguat semangat nk sapu sawang kan eee

budak kedah said...

akak,ajar saya cmna nk dpt duit cm akak..tlg saya..

Ila said...

update jgn tak update tau

AiDa AzRyN said...

Wah! tahniah!! XD

mr_mrs mikko said...

waa..murah rejiki urang bilang kaaan..
jeles ooo dpt be lagi..
aku bulan ni mcm nada..
ksiaaan

Just said...

aku dpt dua BE pun besukur sdh ni.. wakakakaka..

Ellen said...

ni yang buat jeles ni..hahhaaa...samapi sekarang nda da BE ni sis...tapi tiapalah kan , bukan tu juga tujuan utama ...

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails