!! Live.Love.Laugh !!

Thursday, March 17, 2011

Home » » Jadual hari ini

Jadual hari ini

Hari ini dapat berehat kat rumah jadi rasa sangat senang hati ..Beberapa hari ni sibuk hantar Yoyo pi tuisyen.. Ingatkan nak berehat senang hati tapi sedih  nampak banyak baju belum berlipat lagi..rasa nak menangis menengoknya..banyaknya...

Tak dapat la nak berehat lagi ni geramnya...Aku juga amat berharap agar hari ni cerah jangan la hujan... Bukan apa tak suka sangat hujan..aku yang malas akan bertambah malas dengan hujan sbb rasa nak zzzzzzz ja..haha

Semoga hari ni aku akan dapat kerajinan untuk menyelesaikan kerja2 rumah semua tu..Kat kedai pun berselerak ingat nak kemas juga dalam minggu ni sebab ingat dah nak buka kedai runcit tu... Sekurang2nya ada juga yang aku tunggu2 kan untuk duit poket sendiri..

Jadi ingat lepas update blog kejap nak pi minum, cuci kain dan masak...Lepas tu pelan2 lagi kemas rumah & kemas kedai...harap2 semuanya berjalan dengan lancar...insyallah..amin

Thanks kerana membaca. Tekan LIKE kalau suka :)

3 Cupids ❤:

beaty said...

pelan2 bah mama..ko buli tu..nanti ptg bole rehat la

Ellen said...

buli bah tu sis, lepas lipat, tidur jap.lps tidur lipat lagi..kemas lagi..lama lama siap tu...hehee..

(samalah kain kat rumah tu..bertimbun2 lum lipat..hahhahaa)

AiDa AzRyN said...

Amin.. :)

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails