!! Live.Love.Laugh !!

Thursday, March 24, 2011

Home » , , » Kartun kegemaran Yoyo

Kartun kegemaran Yoyo

Saja nak cerita kartun kegemaran Yoyo...Dia memang sangat suka tengok tv..ikut macam aku la tu sebab dulu masa aku budak2 sampai la remaja memang lepak depan tv ja...aku jenis yang nda suka jalan pergi ke rumah orang nda menentu biarpun kawan...

sampai arwah nenek aku cakap dulu kan...'bagus masuk kau dalam tu tv sekali tinggal la di dalam blangnya'...hahaha...apa tidak buka mata ja tv nda lagi ingat makan...jadi kadang2 bila mau marah Yoyo kan ingat sama diri aku sendiri dulu2...ngee..betul2 menurun o tu gaya2...miahahaha

Ini hanya adalah di antara yang dia minat tengok ( maminya pun tumpang sekaki juga tengok ni..miahaha )

kartun asal saja Barbie mmg fevret no.1

yg ni pun Yoyo suka Princess segala

setiap malam 7pm wajib tengok

mmg sot ni chowder

Ini saja antara dia minat tgk yang sebenarnya banyak lagi tu...tapi aku pilih2 saja ni...yang chowder tu aku sama hubby pun layan tengok...bila tengok tu kami 3 beranak akan ketawa sama2 melihat aksi si chowder yang sot tu...

Walaupun Yoyo minat tgk tv tapi sekarang kena batas dah...tak di nafikan juga Yoyo sekarang lebih fasih bercakap english dengan tengok kartun tu ( lebih pandai dari aku tu, malu la )...tapi memandangkan dia dah naik tahun 2 ni kena banyak ulangkaji pelajaran...Sekarang ni dia hanya boleh tengok tv dr jam 6pm-8pm selepas tu kena tidur rehat..sebelah siang jangan harap nak tengok tv lagi..buat homework dulu lepas tu ulangkaji la jawabnya...

Chaiyo2 my dear princess...u can do it..muaxxxx


Thanks kerana membaca. Tekan LIKE kalau suka :)

6 Cupids ❤:

diana said...

bagus la tengok katun..
dia lebih kreatif..:)

sekamar rindu said...

salam..

sr suka Tom & Jerry...

hilng tensoin bila lihat katun ni..:)

AiDa AzRyN said...

Aida layan sume cite kartun tu. XD

✿ etiey erywan ✿ said...

hmmm god princess.. si eysraf ni pula tak suka tengok kartun

Ct Aja said...

saye suke kartun Tom & Jerry...hehehee

Just said...

anak2 buah sia telmpau layan kartun sampai cara durang beckp pun mcm kartun. muahahaha..

itu barbie mmg keminatan aku tu! sampai ada lbh 20 patung barbie. Baru2 ni sdh kena buang sbb sdh reput! Apa nda, bertahun2 sdh ba tu dr aku kicil lg. huhuhu

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails