!! Live.Love.Laugh !!

Thursday, March 17, 2011

Home » , » Kelebihan HIGOAT

Kelebihan HIGOAT


Kelebihan
Apakah kelebihan dan manfaat Susu Kambing Hi-Goat yang telah terbukti keberkesanannya?
  • Merawat Kencing Manis
  • Sakit Jantung dan Darah Tinggi
  • Gastrik
  • Asma (Lelah)
  • Acute Anemia
  • Tulang Belakang Reput
  • Angin Ahmar
  • Insomnia
  • Kebas Kaki dan Tangan
  • Migrain
  • Semput
  • Masalah Keletihan
  • Masalah Kulit
  • Masalah Ketika Mengandung dan Kelahiran
  • Masalah Susah Buang Air Besar dan Buasir
Pasti tertanya-tanya kenapa Susu Kambing Hi Goat boleh membantu meningkatkan taraf kesihatan untuk semua tanpa mengira umur serta membantu menyembuhkan penyakit? Ini adalah kerana Hi Goat mempunyai faedah-faedah berikut kepada kesihatan:
  • Rendah Laktosa
  • Tinggi Protein
  • Tinggi Kalsium
  • Tinggi Selenium
  • PH Alkali
  • Molekul Lemak Halus

Note : Hubby sekarang tengah cuba produk ni dah nak habis sekotak dah...tanya kat dia la..mcm mana rasa dia ckp setakat ni ada rasa ok la...bukan apa ni pun aku berabis suruh hubby minum sebabnya penyakit keturunan keluarga hubby ni teruk betul..darah tinggi & kencing manis sebelah ibu & bapa lagi tu...Dan memandangkan hubby punya badan pun kira gemuk kan jadi memang mudah la kena semua penyakit tu..Jadi sekarang aku terpaksa kontrol dah pemakanan hubby...

Thanks kerana membaca. Tekan LIKE kalau suka :)

3 Cupids ❤:

NaNaSaHiR DaTaNg KoMeN.. said...

KITER HANYA MAMPU IKHTIAR KAN..CUBA MANA YANG RASA BAGUS UNTUK KESIHATAN KITER....HEHEHE

HAW said...

aku minum susu ni sbb suka.. tak fikir pulak pasal nak sembuh apa2 penyakit ke tak

Puanbee said...

oh kalau nk beli rasanya ada blogger yg jual

hihi saja tolong iklankan ,

http://kakyongshoppe.blogspot.com/2010/06/introducing-susu-kambing-higoat.html

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails