!! Live.Love.Laugh !!

Thursday, March 10, 2011

Home » » Lega

Lega

Assalamualaikum semua....

Dalam beberapa hari yang lalu...aku dah abaikan blog ni...biasanya aku datang tengok & terus tutup ja..
Sebabnya aku tiada mood sangat2 nak blogwalking..memikirkan pelajaran anak aku tu...

Tapi sekarang dia dah habis exam jadi perasaan adalah lega sikit nda sudah terlalu tertekan...

Sekurang2nya usaha aku selama beberapa hari tu menampakkan ada kemajuan sikit dlm pelajaran Yoyo..
Jadi mulai skrg aku akan berusaha lagi & tidak akan mudah patah semangat...
kerana rajin & usaha itu tangga kejayaan...Yg penting kita mau berusaha..jangan ada perasaan malas membelenggu diri kan...

Dan yang lg penting...kita bagi semangat pada anak tu utk terus belajar...
Serta jangan lupa disiplin juga perlu ok...

Jadi kiranya ni nak layan blog kjap..nak update, balas jejak & nak cuba follow kawan2 yang ada bagi link tu...yg tak ada bagi link kira susah la nak follow kan...jgn lupa sila bg tinggal link korang ya supaya mudah utk balas jejak utk follow korang balik...

Sekian.....


Thanks kerana membaca. Tekan LIKE kalau suka :)

2 Cupids ❤:

Ellen said...

Nah..senang sudah hatimu kan..hehe...bah teruskan usaha untuk membantu yoyo ulangkaji...tak akan sia2 usahamu tu sis..

Hot Mama said...

@Ellen ya Len..senang sikit laini...mmg akan sa teruskan ni supaya dia lebih lg maju..Tengkiu Len..:)

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails