!! Live.Love.Laugh !!

Tuesday, March 22, 2011

Home » , , » Menu malam aku hari ini

Menu malam aku hari ini

Menu aku malam ini

Cukup biasa2 saja...Masak daging kicap request dari Yoyo...Kesian dia nak makan daging kicap biarpun badan dia masih tak sihat kan mungkin selera dia sudah macam tu..ikut saja la....

Disebabkan sekarang aku dalam proses diet...ambil nasi & lauk dengan kuantiti yang sikit & lebihkan sayur untuk kesihatan...Sebenarnya aku tak juga berapa lapar walaupun dari semalam hingga tadi siang tiada sebiji nasi pun aku makan cuma kuih jemput2 jagung waktu pagi & sekeping roti waktu tengahari...

Tak rasa lapar walaupun tadi siang berabis aku memerah tenaga mengemas rumah...memang EASY-GO PLUS produk Biolyn tu bagus la...Hari tu aku ada cerita pasal produk Biolyn ni kan di SINI

Untuk nak dapatkan badan idaman kena berusaha lebih kuat...USAHA ITU TANGGA KEJAYAAN..



Thanks kerana membaca. Tekan LIKE kalau suka :)

3 Cupids ❤:

iwan_dextrous said...

hihihi..mudah-mudahan dapat berdiet yg sihat..^_^

Cikya said...

kalau makan herbalife ok tak ??

tak boleh hilangkan craving for food though.. ^^'

hotmama,
iklan jap,
jom beli pantun..hee :D

Ellen said...

wah, bestnya..bikin kuruskah tu sis...hehehee...mo cuba la ni..

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails