!! Live.Love.Laugh !!

Monday, March 21, 2011

Home » , , » Musim hujan sekarang macam tiada penghujungnya

Musim hujan sekarang macam tiada penghujungnya

kredit to google

Asal petang atau malam hujan..kalau tak pun sepanjang hari la hujan...seolah2 sekarang hujan sepanjang tahun..tanda2 bumi dah nak hancur kah ni...T.T...musim hujan dan panas dah teratur lagi kan...

Bila musim tengkujuh ni mula la penyakit demam, selesema dan batuk melanda..tak kira kalau nak kena budak, remaja ataupun orang tua kan...

Dan lagi satu musim2 hujan macam ni cepat rasa lapar o...haha...kejap2 perut tu berbunyi minta di isi...buatkan rosak dietku saja...tapi malam ni macam malas nak makan la sebab malas masak..ngee

Nak makan roti dan buah-buahan ja nanti supaya perut tak rasa lapar sangat...Harap2 esok adalah kecerahan sikit walaupun sekejap kan....Namanya manusia ba kan tak pernah puas dengan apa yang ada..hehe

Bila rasa panas terik matahari nak sangat hujan dan bila sejuk macam di Korea sudah nak lagi ada sinaran terik matahari..aiiiiiii..entah la ni...hehe


Thanks kerana membaca. Tekan LIKE kalau suka :)

2 Cupids ❤:

Lina said...

salah satu tanda bumi mo hancur bila kita suda tidak merasa wlupun setitik air hujan..hehe...

musim tengkujuh dr bln 12 smpai bulan 5..bulan 5 ke atas musim panas..dan seterusnya bulan 10 musim buah..yeah!!

Jia Sensei said...

tmpt sy pun asyik hujan jg.
ramai jg yg batuk n selsema berpanjangan.

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails